barri Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hei folkens, har en X5 3 liter diesel 2005. I cheak controll display vinduet så står det "CLEAN R" noen ganger. Hva vil det si? Forvirret....
diesel_luring Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 det betyr at du er dårlig til å vaske bilen inni... den prøver å gi deg et hint... hehehhe
barri Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 det betyr at du er dårlig til å vaske bilen inni...den prøver å gi deg et hint... hehehhe Mener du det??
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Jeg tror han kødda, hehe. Men jeg er usikker selv, står det ingenting om dette i de små heftene som ligger i hanskerommet?
barri Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Jeg tror han kødda, hehe. Men jeg er usikker selv, står det ingenting om dette i de små heftene som ligger i hanskerommet? Skjønte det...hehe Det står faktiks ingenting. Den dukker opp innimellom..Da står det Clean (pil til venstre) og en R.
barri Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 er det ikke lite spylerveske bak da? Det er felles spylevæske tank.
diesel_luring Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 ja men det er påfylling i en tank bak og. vet ikke jeg. prøvde google men fikk ikke noen treff.
barri Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 ja men det er påfylling i en tank bak og.vet ikke jeg. prøvde google men fikk ikke noen treff. Men da skulle det ha stått Waher fluid rear..??
barri Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Haha....Da er mysteriet løst. I stedfor cd spiller så sitter det kasettspiller i navi på X5èn. Kasettspillren må renses står det inn mellom....CLEAN= Rense og R = Avpillsretninge på selve kasetten i det øyeblikket som betyr REVERSE.....haha....
diesel_luring Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 ja det var det jeg sa dårlig vask inni.... hehhehe
barri Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 ja det var det jeg sa dårlig vask inni.... hehhehe ' Haha....
B3KK15 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Kasett spiller på en x5? :S Tysk nostalgi fetish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå