Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Noen som har erfaring med å sende biler til polen for overhaling, lakking, ombygning etc? Og som eeeventuelt kan gi meg et nr til en seriøs aktør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg skal til polen og få lakket bilen snart. Skal fortelle hvordan det går. Tror det lønner seg å kjenne en polakk. Som en kollega fortalte meg. Det finnes mange i polen som har like god standard som i norge. Men det finnes mange feller der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Okei flott Jeg tenkte mest på "firmaer" i norge som drev med slikt og hadde erfaring med det. Om noen hadde vært igjennom en slik kanal. Men utrolig fint å høre erfaringer, når skal det lakkes? Vurderer sterkt å sende tralla nedover på overhaling og lakking. Sparer vel fort en 20k tenker jeg etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Dere kan jo dra sammen ned da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg må få swappa motor først Reiser til syden i 14 dager i morra så blir ikke på litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Du får passe på at ikke bilen din blir seende ut som dette etter at polakkene er ferdig med den Men helt alvorlig, så hadde et sikkert ikke vært dumt å få gjort slike ting i Polen hvis man bare fikk tak i en seriøs aktør, som nevnt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Haha^^ Da hadde jeg tatt turen selv nedover med hagla på skuldra Neida, tror ikke det. Hørt endel om folk som gjør det og er fornøyd. Vw boble er blandt bilene som er populære å sende. Hadde vært sweet med en god som ny, hellakkert E30 til 20k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hør med han her, nordmann som driver i Estland. http://www.jancarfactory.com/ http://picasaweb.google.com/Jancarfactory Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Flott =D takk, må si arbeidene var imponerende. Lurer på om han vil ta en E30 også, hehe, sender ham en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 aj lurer på hva den mustangen kom på i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Blir spennende å få svar på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Vinner jeg i lotto går E28`n rett ned dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Er det SÅ dyrt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg tenker helrestaurering jeg da Da blir det nok noen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Men er sikkert 1/5 del av prisen i norge Håper på svar snart, er intr i å få børsa klar for treff til sommer`n^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå