Eyystian Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hei jeg ser etter en bmw e36 325i eller en 320 helst ikke så dyr skal bli første gang bil skal montere m3 styling på den men har ikke penger til det nå så må bli en standar bil for en billig penge kan være feil på den siden jeg går annleggsmekaniker linja å kan skru så bør det gå bra leita helst etter en med små feil som gjør at den ikke kommer gjennom på EU-kontrolen så noen selger en billig samma hvem farge som er på bilen men helst rød men det er det samme. intriøret håper jeg er fint så jeg slipper å bytte eller trekke om men gjør ikke noe om det er slitt eller no sånnt Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 jeg har en 94 mod 320i, maritzius blau. med gromt understell og lys grått sport int. PEN bil. 212000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eyystian Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå