Gå til innhold

Felger 2009 GS bildeler.10x18 til E-30 PÅ BIL s.38


Morgan GS
 Share

Anbefalte innlegg

T815 GS-Silverblade 17" e-30 18" 5 serie

uo7fre6eichlxt3etdrx.jpg

Legg merke til at denne felgen er en kopifelg av den übergromme og legendariske BBS RS-GT, som forøvrig koster ca 8500,- kr pr. felg i 18" hos Gundersen Sportscar (som igjen har gode priser på org. BBS)

Denne felgen skal sterkt vurderes til M5'en!! :twisted::twisted:

rs-gt.jpg

wheel-bbs-rsgt-bdk-18-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om T815 GS-silverblade er nermest identisk til RS GT, er dette noe som absolutt må vurderes til E30'n! Hvilke bredder leveres felgen i? Kjempegreier om der hadde vert litt kant på dem bake..

Hvordan ser den andre felgen som blir levert til E30 ut?

Hadde egentlig planer om noen feite 16" til min bil, men nye og friske 17 tommere ser nok ikke feil ut..

Kan jo eventuelt svippe oppom molde en dag, er jo ikke mer enn 1.5 time i bil så.. Når er de på lager?

Edit : Fant ut bredden på siden deres, men hvor stor er kanten?

Absolutt interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev det ikke for å være ekkel... jeg registrerer bare at bimmers.no har blitt et veldig stort forum med mange brukere, og at en slik tråd åpenbart genererer interesse hos brukerne

Dette er utvilsomt riktig sted for et firma å henvende seg for å skape publisitet om fine felger man i fremtiden vil kunne selge, samtidig som man på en heldig måte profilerer sitt firma.

GS er betalende annonsør, og slikt er vi avhengige av for at sidene skal bestå.

Det vanskelige er å synliggjøre betydningen av denne type annonsering, for å få godt nok betalt for det, men jeg har lett og god dialog med Morgan, og jeg opplever ham som ærlig i forhold til salg de får herfra. Tror nok vi klarer å justere prisingen slik at den gjenspeiler effekten av annonseringen - i begge retninger.

Klikkene er enkle å tracke, men jeg er sikker på at det å se navnet og annonsene til GS også betyr mye. Jeg tar meg selv i å skrive inn gsbildeler.no i stedet for å trykke på linken her inne, så det kan jo være en oppfordring til brukerne - bruk linkene så får vi synliggjort betydningen av bimmers til annonsørene litt lettere. :)

Ellers må jeg jo si at det var en hel haug med smakfulle felger her. Synd den med gullsenter kun kommer i 18" - kunne tenkt meg den i 19 eller 20"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om T815 GS-silverblade er nermest identisk til RS GT, er dette noe som absolutt må vurderes til E30'n! Hvilke bredder leveres felgen i? Kjempegreier om der hadde vert litt kant på dem bake..

Hvordan ser den andre felgen som blir levert til E30 ut?

Hadde egentlig planer om noen feite 16" til min bil, men nye og friske 17 tommere ser nok ikke feil ut..

Kan jo eventuelt svippe oppom molde en dag, er jo ikke mer enn 1.5 time i bil så.. Når er de på lager?

Edit : Fant ut bredden på siden deres, men hvor stor er kanten?

Absolutt interessert!

Venter på bilde av den andre 17 til e-30 med sort senter ,, kommer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil T815 GS-Silverblade 17" passe på en 325ix? Med tanke på at det er litt annet innpress i forhold til vanlig e30.

Mye fete felger her hvertfall :)

T815 leveres med et sett spacere med styring.

Disse har opprinnelig et innpress på ET35.

Er ikke lett å finne felger til E-30 lenger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev det ikke for å være ekkel... jeg registrerer bare at bimmers.no har blitt et veldig stort forum med mange brukere, og at en slik tråd åpenbart genererer interesse hos brukerne

Dette er utvilsomt riktig sted for et firma å henvende seg for å skape publisitet om fine felger man i fremtiden vil kunne selge, samtidig som man på en heldig måte profilerer sitt firma.

GS er betalende annonsør, og slikt er vi avhengige av for at sidene skal bestå.

Det vanskelige er å synliggjøre betydningen av denne type annonsering, for å få godt nok betalt for det, men jeg har lett og god dialog med Morgan, og jeg opplever ham som ærlig i forhold til salg de får herfra. Tror nok vi klarer å justere prisingen slik at den gjenspeiler effekten av annonseringen - i begge retninger.

Klikkene er enkle å tracke, men jeg er sikker på at det å se navnet og annonsene til GS også betyr mye. Jeg tar meg selv i å skrive inn gsbildeler.no i stedet for å trykke på linken her inne, så det kan jo være en oppfordring til brukerne - bruk linkene så får vi synliggjort betydningen av bimmers til annonsørene litt lettere. :)

Ellers må jeg jo si at det var en hel haug med smakfulle felger her. Synd den med gullsenter kun kommer i 18" - kunne tenkt meg den i 19 eller 20"!

Hei Takker for tilliten Gunnar. :wink:

Jobben min på GS er blant annet å finne nye produkter og felger etc.

Jeg personelig syntes dette er en kjempejobb og har selv stor interesse for BMW.

Har også tidliger lat dere der ute få være med på å si deres mening om noen felger ( e-30 blandt annet), kan jo ikke sitte her å tru at jeg skal vite hva folk liker uten å spørre litt :) .

Derfor så syntes jeg det er litt artig vise litt av det som er best inn, til dere som har felles interesse for BMW.

:wink:

Får gi meg et hint om det er noe Gunnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mulighet hadde det jo vært flott å bare fått en full oversikt over størrelse (Tommer,et osv) på felgene og hvilke felger som passer de forskjellige bilene. Mange råe felger, er usikker på hvilke jeg vil ha rett og slett. Er det bra finish på felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...