Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor er det opp til 2000kr i forskjell på samme felgpakke i katalog og nettbutikk?

Prisene for Rondell T58

Felgkatalog 2009: 8,5x18 og 10x18 m/dekk 9.137kr

Nettbutikk: 8,5x18 og 10x18 m/dekk 11.712kr

Kommer an på dekkvalget. :wink:

dyrere dekk dyrere pakke...

Vi oppdattere stadig nettbutikken med felgpakker/felger ( mye jobb får å si det sånn... :D )

• Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fikk katalogen i dag. Mye snasent... :D

Lurte på t353 magnum i 19" med 235 og 265, men er det slikt at disse felg pakkene er laget for å gå på bilen uten valsing og slikt? Syns 9.5*19 et 46 hørtes litt rart ut på e46ci :-k

Prøvde T353 med 9,5" bak på e-36 orginal bil, kan bli litt trangt men kommer ann på senken på bilen .

:wink:

Skrevet
Ønsker en pris på GS race i 19".. Det bredeste du får til.. 1998 E39 535i.. :D

235/35-19 /265/30-19 11966.-

er det med dekk? hva blir pris uten?

Prisen er med dekk ja :D

pris på felgene er best hvis du kjøper felgpakke ( får mest rabatt da )

Er hjemme med en av unga idag med skal se på det når jeg kommer på jobb igjen.

Værste er at det er nesten billigere å kjøpe denne felgpakken enn å bytte ut gummien på de felgene jeg har :o

Hva slags dekk snakker vi om her... Nangkang super edition av noe tull eller noe som er at relativt ok kvalitet?

Dekkene er visst av type "Sonar", og skal være ok sier de :)

De jeg likte best til min e46, var T367 Silver, men av en eller annen merkelig grunn finnes de kun i 8" og 9", og da med 265 dekk bak :roll: Dette må da bli feil rulleomkrets, såvidt jeg vet går det finfint med 255 på 9,5". 265 på 9" må da bli litt ballong :?:

Siden jeg vil ha 8,5" og 9,5"-19", sølv senter, mesh stil og Inox kant, ser det dårlig ut gitt. Synd, for felgene så grisefete ut, og prisene er gode..

265 går fint bak med sonar SX-1 evo dekk på 9" . de minner "litt" om falken dekka , så de er ikke fult så brede som feks Khumo Ku31. Ballong blir det ikke :)

Skrevet

Er det ikke enkelt og effektivt og legge denne katalogen ut i pdf fil, slik at allle kan laste den ned?

Skrevet

ser på e34

T252F GL06/MI

Alu.felg 8*18" ET35 GS goldline (kun foraksel)

Pris 1.662,50 kr. (1.330,00 kr uten mva)

0 stk p� lager.

Info:

felg til foraksel ca 60mm polert kant

Denne felgen kan kun bestilles sammen med T252R ( felg for bakaksel)

stemmer dette? at de passer uten spacere ?

Skrevet
ser på e34

T252F GL06/MI

Alu.felg 8*18" ET35 GS goldline (kun foraksel)

Pris 1.662,50 kr. (1.330,00 kr uten mva)

0 stk p� lager.

Info:

felg til foraksel ca 60mm polert kant

Denne felgen kan kun bestilles sammen med T252R ( felg for bakaksel)

stemmer dette? at de passer uten spacere ?

Kommer mere info i felgpakken som kommer på net tir eller onsd :wink:

Hvis du ser på ET så ser du at den må spaces ca 15 mm.

Skrevet

Dekkene er visst av type "Sonar", og skal være ok sier de :)

De jeg likte best til min e46, var T367 Silver, men av en eller annen merkelig grunn finnes de kun i 8" og 9", og da med 265 dekk bak :roll: Dette må da bli feil rulleomkrets, såvidt jeg vet går det finfint med 255 på 9,5". 265 på 9" må da bli litt ballong :?:

Siden jeg vil ha 8,5" og 9,5"-19", sølv senter, mesh stil og Inox kant, ser det dårlig ut gitt. Synd, for felgene så grisefete ut, og prisene er gode..

265 går fint bak med sonar SX-1 evo dekk på 9" . de minner "litt" om falken dekka , så de er ikke fult så brede som feks Khumo Ku31. Ballong blir det ikke :)

Jeg må jo innrømme at det neppe blir for mye gummi med 30 profil uansett selvsagt :wink: Men jeg ser ikke poenget i å spare penger ved å kjøpe billigdekk ihvertfall, er tross alt eneste kontakten man har med veien! Tviler på at billigdekk jevnt over er bedre enn premiumdekk, og det finnes mellomting også. Skaffer dere Firestone Firehawk, Cooper Zeon, Toyo Proxes, eller Falken FK452 f.eks?

Skrevet
Er det akkurat slik desse GS silveblade ser ut? jeg mener da med 8 bolts hull?

det var ikke dette bildet som var på nettsiden før...

huy9jh52cw6imvkimi8a.jpg

De ser slik ut på 4*100mm

Det første bilde som ble lagt ut er av 5 bolts felgen.

Skrevet

Hva vil se best ut på E46 når jeg skal ha kantfelg og 225/40R18 foran og 255/35R18 bak. 8x18" felger foran og 9x18" felger bak. Vil dette passe på en E46 selv med litt senk?

Og hvilke dekk er de absolutt beste til maksimalt 2000 per dekk?

Skrevet
Er det akkurat slik desse GS silveblade ser ut? jeg mener da med 8 bolts hull?

det var ikke dette bildet som var på nettsiden før...

huy9jh52cw6imvkimi8a.jpg

De ser slik ut på 4*100mm

Det første bilde som ble lagt ut er av 5 bolts felgen.

Ok...trodde kanskje at dem såg like ut uavhengig om det var 4-5 bolts... men da vart dem plutselig helt uaktuelle.

Skrevet

hei, fikk katalogen deres i dag. Bestilte i går, så raske er dere :applause:

Lurte på hvor mange mm er kanten på T815/S01 felgen? og hva dekk som er med i pakken deR? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...