2mMy Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 idag kom postmannen med 4 felger til meg! så nå er det straks ut i garasjen og montere litt! det som så litt kjedelig ut, er at det ene dekket er nok montert feil vei men men, da blei det hvertfall en bursdagsgave til meg selv idag
stian87 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 hvor langt tid tar de egentli på å få sendt i vei en felgpakke fra GSbildeler? er ei uke siden jeg bestilte å det står fortsatt ikke behandlet på ordren min.
marararius Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Ikke fått noe svar på pris jeg, på CSL felgene til e36. ?
msh Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 idag kom postmannen med 4 felger til meg! så nå er det straks ut i garasjen og montere litt!det som så litt kjedelig ut, er at det ene dekket er nok montert feil vei men men, da blei det hvertfall en bursdagsgave til meg selv idag Kan du poste noen bilder med de nye felgene du har fått?
Dirty Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 t198 GS-race edition18-20" Pris på disse i 18"? ca 9600.- m/ dekk i 18" Et 35 fram og ET37 bak E det bare mæ som ikkje finne disse på gs ? i 18 "
j.c. Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 er det helt håpløst å bestille t252 goldline nå? Tomt på lager/lang leveringstid?
Kristian H. Foss Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Hvor bred kant er det på BBS LM replica felgene i 9" Regner med at det er forskjell på bredde forann og bak. Har GS fått inn demofelg av denne typen enda?
2mMy Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 idag kom postmannen med 4 felger til meg! så nå er det straks ut i garasjen og montere litt!det som så litt kjedelig ut, er at det ene dekket er nok montert feil vei men men, da blei det hvertfall en bursdagsgave til meg selv idag Kan du poste noen bilder med de nye felgene du har fått? det kan jeg da vel! har bare et bilde enda!
2mMy Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 idag kom postmannen med 4 felger til meg! så nå er det straks ut i garasjen og montere litt!det som så litt kjedelig ut, er at det ene dekket er nok montert feil vei men men, da blei det hvertfall en bursdagsgave til meg selv idag Kan du poste noen bilder med de nye felgene du har fått? det kan jeg da vel! har bare et bilde enda!
-Sammy Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Hvordan ligger det ann med Goldline for tiden ? Og den pakken som kommer med 235 dekk, det er samme felgen som i 225 pakken ? bredde altså, og hvor bredt snakker vi ? edit: jeg las hele tråden og fant ut av det, kun 8.5" Men lurer fortsatt på dato da
LianLi Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Fikk Goldline felgene mine for snart en uke siden, veldig fornøyd Ser meget bra ut på svart e36. Skal fikse bilde snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå