Gå til innhold

Slett! Ferdig med annonsen

Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg selger nå min drømmebil grunnet at jeg trenger større bil som jeg også har samvittighet til å kjøre om vinteren.

Om bilen ikke er solgt frem til onsdag 18.02.09. Så beholder jeg den selv ut året, så kanskje den selges neste vår.

Jeg kan nevne noe om bilen:

Det er en BMW 320i. Den har beige skinn, sportsratt, m-tech, senket 60/30, den har 17" BMW Motorsport felger, xenonlys, kurvelys osv...

Så kan jeg si trygt uten overdrive at bilen er 100% strøken utvendig som innvendig. Her får du alt en bilentusiast kanønske seg. Man får en kjøreopplevelse utenom det vanlige med en herlig rekke sekser under panseret, gode skinnseter, manuell girkasse, passe senket og en hel del annet som gjør en sommertur til mer enn bare en tur!

18" TSW Beyern Mesh felger med Dunlop SP Maxx dekk 225-40-18 og et Scorpion effektanlegg kan medfølge mot et pristilegg på 15.000 kr. Dette er vanvittig billig med tanke på at dette kostet meg ca 25.000 kr. Felgene er kun brukt 2 uker før jeg satt inn bilen til vinterlagring. Scorpion bakpotta(ser lik ut som M3 utblås bak) er ikke brukt, og er derfor ikke montert. Felgene og eksospotta kler bilen helt ypperlig!

Ny pris!! Bil, eksospotte(scorpion) og 18" Beyern Mesh felger selges nå for 140.000!!

Mer informasjon om bilen får du på linken til min bil og annonsen på autodb.no. Om du er interessert, send meg en PM, SMS eller ring meg på nummer: 92687454

PS! Fra Fredag 13.feb til og med Onsdag 18.feb er jeg på ferie, så om du er interessert, ring meg på mobil eller send melding

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=96603

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default

Den vurderes solgt til RETT PRIS!

Bud mottas, men ingen bud under 110.000 kr blir notert.

kztl5lj2f7x8lgov0luc.jpg

ovnx1kc7zhf65kzkkwny.jpg

5fippirbt3wmq9qinhdy.jpg

pxhicf9s1sw2yxiqq158.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har du ikke hatt lenge? :)

Lykke til!

Hehe :)

Har hatt den litt over ett år. Men er kjedelig som 18 åring og ha en bil som jeg er så "overnøye" med at jeg ikke en gang har samvittighet til å kjøre den om vinteren.

Så prøver å selge den for en god pris, men om jeg ikke får det så beholder jeg den :)

For jeg er så utrolig fornøyd med bilen, og jeg blir bare lei meg på tanken av å selge den, men må nok bare innse at det er en bil som kanskje ikke passer helt til mitt behov bortsett fra om sommeren. Men er som sagt ikke sikker jeg selger den.

Men takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme jeg tenkte det når jeg hadde min, men angrer som juling at jeg solgte den nå. Vil ha cab igjen. Noen bilder innvendig?

Ja, for jeg har rett og slett ikke samvittighet til å kjøre denne på vinteren. Det er hardt nok å ta den ut i regn :P

Har desverre ikke bilder innvendig grunnet at den står til vinterlagring en times tid fra meg :(

Men sier ifra så fort jeg får tatt det. Den er strøken innvendig som utvendig.

Synes det er utrolig tungt å selge drømmen min :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på dette også, men måtte nesten hatt veteran for å få det så billig som mulig :?

Har tittet litt på BMW 528, 530i eller 535i e39.

For det er jo litt mer "helårsbil".

Men er veldig i tvil på om det faktisk er dette jeg vil. Men om jeg får noen bud etterhvert så får jeg heller se ann da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til våren, tror du tjener mer på det. Større interesse og regner jeg med :)

Ja, tror det jeg også, men det som vil bli problemet da er at jeg ikke klarer å selge den :?

Når jeg får den på veien med de nye felgene og scorpion bakpotta og taket nede osv.. Det er magisk. Så da vil problemet bli at jeg synes det er for leit å selge den :(

Men grunnen til at jeg selger den er jo fordi jeg trenger en litt større og mer praktisk bil, altså vil det si BMW 5-serie e39. Og jeg har ikke råd til å kjøpe det uten å først selge min, og jeg har snakket litt med en som selger en slik en i Stavanger, og den har jeg lyst på, men samtidig har jeg på en måte ikke lyst til å selge min heller :? Det er noe kraftig som holder meg igjen og på en måte ber meg beholde bilen min.. Men om det er en som byr meg nok, så selger jeg den. Var oppe med bilen på Brennes Auto Sarpsborg med den i sommer, og jeg får liksom tilbakemeldinger over alt at den er særdeles velholdt og at det er en entusiast bil osv.. Så synes dette er vanvittig tungt :( Men er ikka alt som skal være så lett helller :P Noen ganger må man bare velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...