Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har problemer med min m20b25 pre facelift motor no i det siste er det nesten ikkje livstegn.. det vill sei at vis eg pumper på gassen så starter den såvitt å stopper igjen.. er begynt å gå tom for ider no..

ting eg har sjekka:

- lmm

- btr

- tomgangs reg

- jerne

- falsk luft

- gass spjeld sensor

har gått igjennom heile ledningsnettet for feil. bilen får bensin og tenning.

nåken følara eg kan sjekke? kam føler?

nåken som veit nåke meir ??

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet
Rekner med du har sjekka dette men er det våte plugger?

har sjekka det både med pluggane og kobla av slangen på btr'n og sjekka om den pumpa bensin

Skrevet
Sjekk tenninga.

Har denne svinghjulsensor på girkassa?

den har svinghjuls sensor på girkassa.. sjekke tennings? fordeler du tenker på? det er gnist meir veit eg ikkje

Skrevet

Om loddet på svinghjul er der, så er det gnist. Uten så er det ikke gnist. At dette punktet endrer seg ( annet enn , tilstede eller ikke tilstede) er jo meget usannsynlig.

Hvordan, trådstarter, skjekket du gasspjeld sensor ?

Skrevet
Om loddet på svinghjul er der, så er det gnist. Uten så er det ikke gnist. At dette punktet endrer seg ( annet enn , tilstede eller ikke tilstede) er jo meget usannsynlig.

Ja stemmer det,men en induktiv føler kan bli svekka over tid og gi svake og/eller uregelmessige signaler. Derfor greit å sjekke for å eliminere denne iallefall ;)

Skrevet

spjeld sensoren sjekka ein kompis for meg som er bilmekaniker han målte den og sjekka om verdiane stemte med det som det skulle være

Skrevet

Ja stemmer det,men en induktiv føler kan bli svekka over tid og gi svake og/eller uregelmessige signaler. Derfor greit å sjekke for å eliminere denne iallefall ;)

Du er inne på noe, med tanke på signal som ikke er helt friskt.. De kontaktene er forøvrig meget utsatte for irr. (når man tar de av, s ser man det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...