bimmer 3 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 heisann, har en bmw 320i e36. ryggelyset funker ikke lenger. er det noen som har forslag på hva det er? det er ikke den giveren på girkassa å ikke sikring. hmmmm er det rele på ryggelyset?
Captain Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Dette har du sikkert sjekket, men jeg skriver det allikevel...har du sjekket pæra? Evt. kan det være dårlig kontakt et sted.
bimmer 3 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 ja men rart hvis begge pærene har rusla da hehe
BMWtotti Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 E36 er beryktet for irring på kontaktplatene i baklampene, så kan være lurt å skjekke. Evt. pusse med litt sandpapir på begge kontaktflater.
Captain Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Litt rart at begge pærene har gitt seg ja, men de er sannsynligvis like gamle, og har opplevd samme bruken, så at de kan ryke på tilnærmet samme tidspunkt er jo ingen umulighet...
osjaavik Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Sjekk ryggelysbryteren på kassa. #15 på bildet.
bimmer 3 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 den føleren på kassa er i orden:) å begge perene er ok hmm, rart detta ass
Charles Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 har akkuratt samme problemet med bremselysene min på min e36. sjekka bremse"bryteren" og pærene og sikringen. skal sjekke denne irringen. Men kan det ikke være brudd på ledningen? Eller hva kan detr være?
Rogern Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Bremselysene på min 95 e36 sedan har også tatt kveld. sikringen var hel,men begge pærene var gåene. Bytta pærer men fortsatt samme problem. Tenkte jeg skulle sjekke trykkbryteren på pedalen neste. Men når dere snakker om dårlig kontakt skal jeg jo sjekke det også
kabeldeigen Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Jeg måtte skifte bryteren på kassa, da den var blitt litt for kort da jeg hev den i revers. Funket når jeg skrudde ut bryteren og trykket med fingrene, men ikke når den stod i kassa.
bimmer 3 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Skrevet Februar 17, 2009 har ute motor å gir fra bilen, å da testet jeg den trykk bryteren montert på kassa, å den funker da, så veit a faen hva detta kan vere altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå