Mystery Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hei, jeg har en meget treg clutch på bilen min, og jeg lurer på om dette kan komme av gammel bremsevæske? Bremsevesken som er på er litt brunaktig. Motor og girkasse har stått i ro en stund før den ble satt inn i bilen. Clutchen har vært treg fra første stund. Men den blir bedre etter at jeg har kjørt bilen en stund og fått litt varme i systemet. Så det er vell bare å skifte bremsevæske da eller ? m20b20 forresten.
E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hva mener du med "treg" clutch egentlig? Tung pedal?
Mystery Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 å presse pedalen inn er ikke noe problem, men når jeg slipper den igjen, så går den sakte ut igjen...
E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Prøv å skift væska. Er sannsynligvis noe som gjør at tetningene i hovedsylinderen som skal slippe væska forbi på returen fungerer dårlig. Kan være nødvendig å skifte desse.
Mystery Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 jess, får håpe det gjør susen Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå