Ralph Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Dårlige bilder, men ser hvertfall hva som er der. Jeg kan ikke se noe + noe sted.
H.Fjeld Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Hei, se mellom 3 og 4 innsugs rør. Gummi plugg med et + tegn på.
Ralph Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Hei, se mellom 3 og 4 innsugs rør.Gummi plugg med et + tegn på. Fant ikke noe der, må motor dekselet av eller?
E28 TURBO Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Ellers så kan du sette på pluss ledn på den tykkeste ledn bak på dynamo og jord i blokka. Eller pluss i den tykke ledn på starteren. Skulle ikke dette heller funke for deg kan du koble deg inn via sigarett uttak. Lykke til!
Ralph Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Ellers så kan du sette på pluss ledn på den tykkeste ledn bak på dynamo og jord i blokka. Eller pluss i den tykke ledn på starteren. Skulle ikke dette heller funke for deg kan du koble deg inn via sigarett uttak.Lykke til! Ok, takk.. Skulle gjerne vist hvor den pluss polen egentlig ligger da det hadde gjort ting mye enklere. Er det trygt å koble meg på starteren eller dynamoen på en e39 da? Kanskje dumt spørsmål men har ikke råd til ytterlige skade på elektronikk;) Sigarett uttaket er dødt så det er jo kjipt om de andre ikke funker:\
E28 TURBO Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Her ja nå løser det seg nok. Men er den der er det flaut hvis du ikke så den..hehe. Skal ikke være farlig å koble på starter på den tykke. Den er direkte koblet til batteriet. Men ikke gjør det fra en bil som står å går. Ta strøm fra et annet batteri som ikke står på lading, så er du safe.
Ralph Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Her ja nå løser det seg nok. Men er den der er det flaut hvis du ikke så den..hehe. Skal ikke være farlig å koble på starter på den tykke. Den er direkte koblet til batteriet. Men ikke gjør det fra en bil som står å går. Ta strøm fra et annet batteri som ikke står på lading, så er du safe. Hehe, ja, er enig i det.. Var faktisk 2 stykker som finkjemte motorrommet i ca 15 min tidligere.
Ralph Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Ok, finner ikke noe deksel på innsuget, eneste er denne bolten som stikker opp i midten av innsuget. Håper jeg får fiksa det snart, se som han fryser da
-Vegard- Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Ok, finner ikke noe deksel på innsuget, eneste er denne bolten som stikker opp i midten av innsuget. det er denne bolten som er pluss(+) polen din. du mangler bare dekselet som dekker den til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå