jojr Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Hei jeg var så dum å ta en motorvask på bilen, Før så kunne man jo bare tørke litt under fordelerlokket så gikk bilen like fint igjen. Nå fusker bilen og går ikke på alle sylindre hvor bør jeg sjekke for fuktighet, Noen som har noen forslag Bilen er 525i E39 M52B25 motor
blade77 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Ville ha sett om ikke en av coilene dine kanskje har tatt kvelden. Har selv måtte bytte en på min bil. e 39 520 99 modell.
jojr Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Ville ha sett om ikke en av coilene dine kanskje har tatt kvelden. Har selv måtte bytte en på min bil. e 39 520 99 modell. Sitter Coilen under det sorte dekselet på toppen ??
Simpel Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Under det svarte dekselet på styrbord siden. Ikke bare en, men seks coiler gjemmer seg der Ikke umulig noe vann har funnet veien dit vel..
Mr E30 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 få tak i luftkompresor å blås rundt neddi der å over alt egetlig ...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Og når du har blåst det tørt er den en fordel å la den stå og gå en stund.. Så fordamper alt vannet du ikke fikk blåst bort.
Mr E30 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 yeah^husker jeg vaska gammle bimmern måtte stå me pannser oppe i en hel dag å tørke etter utblåsning funka den bra...alltid en fordel å legge plastpose over åpne filter fordeler å coiler!!
jojr Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Og når du har blåst det tørt er den en fordel å la den stå og gå en stund.. Så fordamper alt vannet du ikke fikk blåst bort. Ja jeg har måttet kjøre noen mil sånn den har vært, I går lot jeg den lenge stå på tumgang og da ble den bdere men så begynte den å fuske igjen.
Mr E30 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 er vel en grunn til at de fleste bilversteder ikke gir noe garanti på motorvask
MonicaM3 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Vasket m3`n min for en mnds tid siden. Gikk som en dass etterpå og ujevnt. Så for meg masse dyre ting som hadde gått til hæ... Var vel sånn ca 1liter vann i flere av pluggene. Jeg vasker den alltid på et lakkverksted så bruker brukte blåsespissen til å blåse men det resulterte bare i at jeg blåst vannet ned til pluggene. Fra da av er det bare fuktig svamp og klut
jojr Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Vasket m3`n min for en mnds tid siden. Gikk som en dass etterpå og ujevnt. Så for meg masse dyre ting som hadde gått til hæ... Var vel sånn ca 1liter vann i flere av pluggene. Jeg vasker den alltid på et lakkverksted så bruker brukte blåsespissen til å blåse men det resulterte bare i at jeg blåst vannet ned til pluggene. Fra da av er det bare fuktig svamp og klut Jeg tror jeg har fått det i orden igjen jeg også, etter å ha gjort det samme som deg. Det er plass til mye vann nedi der, og i og med coilen sitter over funger dette som en vanntett klokke, har vannet først kommet inn kommer det aldrig ut igjen
MonicaM3 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Trudde det bare var litt fukt her og der, så kjørte den 40min ca men det hjalp ingenting. Da var det rett bort til Jødahl og gjengen og avbryte festen Blir jo helt nervevrak når det er noe og ser for meg det verste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå