osjaavik Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Var ute å kjøre i stad, plutselig begynte cd-spilleren å slå seg av og på hele tiden, deretter begynte lampa til abs-en å blinke, deretter begynte alle blinklysene mine å blinke i dobbelt hastighet, og hadde bare parklys. Jeg tenkte jeg skulle sjekke om jeg hadde fjærnlys, men når jeg dro i fjærnlys-armen så stoppet motoren :s og nå har den ikke lyst til å starte igjen heller(coupevifta og alle lys inne i coupen slår seg på). Gikk over alle sikringene i sikringsboksen i motorrommet, men fant ingen som hadde gått. Finnes det flere sikringsbokser? :/ Jeg vet hvor kortslutningen kom fra og har fått fiksa det, men er vel noen sikringer eller releer som har gått, men jeg finner ingen. Setter stor pris på all hjelp.
osjaavik Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 skrudde ut hanskerommet og lette der, men kan ikke si at jeg fant noen ting.
bergeee Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 fytti da hadde jeg blitt nærvøs. hørtes jo nesten ut som en sånn tegneserie det der. helt viltXD
BMWtotti Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Sitter det ikke noen relèer under rattstammen? Usikker på om det finnes noen flere sikringer annet enn de forann.
-Marius- Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 mener også at eg har sett noen reeler under rattet ja.
Bonden Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Bilen starter og går som normalt og dynamoen lader bra ?.
osjaavik Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Fant ut av det, batteriet som var helt ødelagt, målte det til 6volt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå