evydaman Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 E 36 318TDS Touring 98 mod Som nevnt i overskriften virer ikke fjernkontrollen til nøkkelen. (har skifta batteri også.) men det som og er merkelig er at man kan fortsatt låse opp bilen manuelt med nøkkelen, men man kan ikke låse den. har forsøkt å smøre låsen men det hjelper ikke. Så da blir spørsmålene: Hva som gjør at fjernkontrollen ikke virker? Hvordan kan jeg få fiksa dette? Og hvorfor kan jeg ikke låse bilen manuelt?
hon Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Selv om batteriet er nytt... Har du målt spenningen på det?
Bjørn 320 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Det må programmerast, begge nøklane samtidig (viss du programmerer kun reservenøkkelen vil "hovednøkkelen" slutte å virke). Bruksanvisning står i instruksjonsboka.
evydaman Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Det er jo bittert siden instruksjons boken er på Tysk.. jaja, får øve Tysk kunnskapene da Egentlig litt godt at det er så enkelt
Scampi Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Regner med engelskkunnskapene er jevnt over bedre enn tysk her inne...prøv denne, du: 1. Close All doors this next step must be done in under 30 secs... 2. Insert key and turn on and off within 5 secs remove key and press and hold down door unlock button. 3. at the same time press 3 times on the lock button and finally release the unlock button at the EXACT SAME TIME (within 30 secs) 4. confirmation it worked given by the doors locking
evydaman Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 takk for svaret ja, tysk prøvde jeg, men det gikk ikke så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå