Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg så du skrev det..

Jeg har tatt så mye av disse tidligere.

Veit at kat stemplene er tykkere så er vel best å få tak i de.

Les i fakta i ppf forumet der er det bilder av stempler osv

Skrevet

Husk å la squish-arealet ytterst være igjen. Ikke la stempelet stikke mange millimeter ned i blokka ved TDC.

jess.. hadde nå planer om å la den være. men vi får se :P skal av me 3mm hvertfall.

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Jeg vet veldig godt hva squish-areale er jeg. Svensken vet hva det er, men han forsår ikke hvor viktig det er. Å dreie ned stemplene slik og ødelegge dette på en turbomotor er totalt idioti om man er ute etter så gode resultater man kan. Det samme gjelder tykkere toppakning. Idioti. Dette er den enkle og billige løsningen. Velger man den, fair play, men det er idioti i mine øyne (og alle andre som tar forbrenning seriøst).

Lav statisk komp får du, men du får dårligere forbrenning og større sjanse for knock.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...