lagrinn Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hei hei Har planer om og få montert inn en 10" kicker L7 i min e-46 cab. Den skal da settes inn i skiposehullet, veit noen her har gjort dette før, så hadde vert fint med noen tips og triks. Har nå prøvd med 2x10" alpine type R det blei det ikke noe trøkk utav, så gikk til innkjøp av en RF 12" dette heller var ingen bra løsning i bilen min. Noen som veit om det blir noe futt utav en L7 i skiposehullet? Takker får alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvordan var de forrige løsningene dine utformet og plassert? Den aner meg at det er her utfordingen din ligger, ikke i sub type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 dem har stått inn imot seteryggen, RF subben "lå" med elementet rett opp, er ikke mere en 23cm i mellom gulvet og der cabben skal ligge, så er ikke så utrolig mange løsninger, det er derfor jeg mener at dette er løsningen http://forum.e46fanatics.com/showthread ... hlight=sub http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=459283 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Hei, Jeg installerte en kicker L5 10" i min e46. Mye jobb men det ble veldig bra og den løsningen tar ikke noe plass i det hele tatt. Det som er synd er at det bare funker bra på en cab da. 10" Kicker L5 i min e46: Men høytalere er viktigere. Jeg har fullt Stage 1 set fra BSW Usa. Bruker en planet audio forsterker 5 kanals til å gi power til alt. Helt syk lyd selv om sub utgangen er 200W rms på 5 kanalern. Jeg skal snart sette in en Kenwood forsterker som gir 500W Rms da! Subens max rms er 450W så jeg kjører den på under halvparten av ytelsen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Den løsningen som Fredheim har en av de bedre i denne type bil uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg gikk får en L7 ettersom jeg fikk en meget gunstig pris på den, hvordan blir lyden ut av denne subben slik den står i seteryggen? Har du laget noen form får hull i setet ditt får å slippe lyden inn i bilen når du har på den delen som skal foran subben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 ser veldig bra ut , sekket en tåd du hadde legt ut på et annet forum, har bmw 325 cab 01 mod selv.. send pm om lyden ble bra, skal sette opp helt likt oppsett som deg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 skal tegne og forklare så godt jeg kan når jeg er ferdig jeg, får elementet i dag, så blir vell en post litt utpå kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Da var elementet på plass og alt justert, må si jeg er meget imponert over hvor bra dette spilte, er jo en stakkars 10" som bruker hele bagasjen som kasse. anbefales nå ifra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 kan du poste noen bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 kan du poste noen bilder eller? What he said! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Bilder blir postet litt utpå dagen, skal få byttet girkasse og litt sånn i dag, har desverre ikke tatt noen bilder underveis, men skal prøve å ta noen ålreite bilder etterpå. Fredheim Hvordan har du gjort det med lokket til skipose hullet, tar du det bare av og på, eller har du laget ventiler i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 her er noen bilder av resultatet, Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Det ble bra, jeg har ikke laget en løsning ennå. lokket det ligger hjemme. Har ikke veldig lyst til å skjære det istykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Subkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå