Gå til innhold

Kicker L7 10" i e-46 cab, nå med bilder


Anbefalte innlegg

Det ble bra, jeg har ikke laget en løsning ennå. lokket det ligger hjemme. Har ikke veldig lyst til å skjære det istykker.

Jeg heller har ikke så lyst til det, så har lurt på og kjøpe et ekstra og prøve meg på, noen som veit hvor jeg får tak i det og til hvilken pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Subkasse?

Det er ingen kasse på det, blir en slags free air sub eller hva det kalles, fungerte faktisk mye bedre en jeg hadde trudd, er nå så det dunker i kroppen når mann skrur opp skikkelig.

Fredheim.

Hvor kjøpte du høytalerene dine og hva betalte du, blei det veldi stor forskjeld?

Må få byttet dem ut, det originale klarer ikke samme lydnivået som subben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subkasse?

Det er ingen kasse på det, blir en slags free air sub eller hva det kalles, fungerte faktisk mye bedre en jeg hadde trudd, er nå så det dunker i kroppen når mann skrur opp skikkelig.

Vær forsiktig med volumkontrollen da... Subbene er konstruert for å monteres i en kasse med gitt volum. "Normalt" vil en 10" ha 12-18 liter. Din får vel nå rundt 300-400 liter (?!) kan jeg tenke meg :D Så er du kresen på lyden din, og vil at utstyret skal vare...så bygger du deg en liten kukket kasse bak dær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subkasse?

Det er ingen kasse på det, blir en slags free air sub eller hva det kalles, fungerte faktisk mye bedre en jeg hadde trudd, er nå så det dunker i kroppen når mann skrur opp skikkelig.

Vær forsiktig med volumkontrollen da... Subbene er konstruert for å monteres i en kasse med gitt volum. "Normalt" vil en 10" ha 12-18 liter. Din får vel nå rundt 300-400 liter (?!) kan jeg tenke meg :D Så er du kresen på lyden din, og vil at utstyret skal vare...så bygger du deg en liten kukket kasse bak dær ;)

Eneste problemet er at det er veldig dårlig plass til en kasse der, og jeg er over den tid at anlegget står på fullt volum hele tiden, vill bare ha litt mere trøkk, er jo greit å ha lyd når mann kjører med taket nede også.

Men jeg skal se om det lar seg gjøre å få til en kasse der, selv om jeg har til gode å se noen som har gjort det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subkasse?

Det er ingen kasse på det, blir en slags free air sub eller hva det kalles, fungerte faktisk mye bedre en jeg hadde trudd, er nå så det dunker i kroppen når mann skrur opp skikkelig.

Fredheim.

Hvor kjøpte du høytalerene dine og hva betalte du, blei det veldi stor forskjeld?

Må få byttet dem ut, det originale klarer ikke samme lydnivået som subben.

Jeg kjøpte fra http://www.bavariansoundwerks.com/

De har en pakk som bytter alle høytalerne i min cab. Man trenger ikke å modifisere noen ting, de er nesten plug in. Plus det følger med komplett video guide om hvordan man skal sette de inn. De er veldig service instilte også. Forsterker kjøpte jeg i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at det er veldig dårlig plass til en kasse der, og jeg er over den tid at anlegget står på fullt volum hele tiden, vill bare ha litt mere trøkk, er jo greit å ha lyd når mann kjører med taket nede også.

Om du er fornøyd med resultatet, så er det jo det som teller ;)

Men jeg skal se om det lar seg gjøre å få til en kasse der, selv om jeg har til gode å se noen som har gjort det før.

Har sett, og hørt, det...og det er MYE forskjell ;) Er flere cab'er hvor denne løsningen omtrent er eneste vei å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at det er veldig dårlig plass til en kasse der, og jeg er over den tid at anlegget står på fullt volum hele tiden, vill bare ha litt mere trøkk, er jo greit å ha lyd når mann kjører med taket nede også.

Om du er fornøyd med resultatet, så er det jo det som teller ;)

Men jeg skal se om det lar seg gjøre å få til en kasse der, selv om jeg har til gode å se noen som har gjort det før.

Har sett, og hørt, det...og det er MYE forskjell ;) Er flere cab'er hvor denne løsningen omtrent er eneste vei å gå.

Da må jeg nesten sette meg ned og gruble litt på det, men er utrolig kjekt slik det er nå, får nå har jeg full bagasjeplass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

dettan blei utrulig bra.. takker for all hjelp lagrinn..

har nettopp montert amme oppsettet som deg med sub løsningen, å det fungerte over all forventning.. annbefales for alle som har cab og ikke vill bruke opp det lille som er igjen av bagasjerom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...