Skage Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16434003 IKKE INNBYTTE,utenom a4 cab,eller e92. Da betaler jeg mellomlegg. Skage Næss østfold 98678090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 bump. Førstemann med 63k for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 bytta ruta nå,eu godkjenner den til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 56k,er det virkelig ingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Jo, men vil gjerne ha litt bedre bilder først. Hvordan er det med rust? Stand generelt? Dekk? Har du noen bilder av interiør? Er det reg.rem på disse forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 om jeg ikke tar helt feil er det register KJEDE på disse så slipper og skifte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 er en lita boble i ene hjulbuen,og en ved ene baklykta,er det jeg har lagt merke til, skal ta tiltak i morra,og ta den med ned i vaskehallen,og vaske og knipse bilder av den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 BUMP. Er kjede på denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 har du noen pappirer på at motoren kun har gått 70000km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Hei! Jeg spørr forde, er du interisert i å bytte i 2003 mod e46, bra utstyrt, bi xenon, facelift osv, nye 16" vinter nye 18" sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Har ikke noen papirer på det,men kjøpte den av en gammel gubbe,og med tanke på hvor pent motoren går,så har jeg egentlig ikke noen grunn til å tvile på det. Han sa han hadde noen kvitteringer på det,men han var inn og ut av sykehus når jeg kjøpte den,og han var i ganske medtatt form når jeg møtte han,ville ikke plage en gammel mann med å mase om det.Så tok han på hans ord. Ikke inntressert i annet i innbytte enn det som var nevnt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Hei! jeg kan gi deg et bud på 50000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Greit,er en annen jeg har sagt ok til det også,venter på tilbakemelding fra han,men da får du den som den står,du må betale årsavgift,og jeg tar den ikke på eu kontroll før salg. Den cd-spilleren på bildet der,kan følge med for 2500kr. Er dvd spiller,med touch screen,skjermen går elektrisk ut og inn,masse innganger osv.... OG DETTE ER BILLIG!!!!!!!!!!!!kan sikkert selge den til sommeren med 15k i fortjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg