wingspan Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 SOLGT. Kurant BMW E30 325iX selges som kjørbar delebil eller rep.objekt. Varmeapparat gikk til f@!n på fredag over Saltfjellet så nå skal bilen bort. Har frøset min del inni der... Styling kan følge med med tillegg i pris. Permanent firehjulstrekk og kommer godt og lett fram. Var inne til EU-kontroll 27.11.08 og ble godkjent uten feil. Komplett Rieger GTS-kit. Litt rust, men ikke noe farlig. Helgekos å få dette bort. Bilen må bort da den er kostbar for meg som student, og jeg har heller ikke tid til å gjøre mer med den. Har litt frieksos, men dette er bare å sveise. Tikker, men det er bare å justere ventiler. Dette er ikke noen problem å fikse, men jeg har rett og slett ikke tid. Det er ny bensinpumpe og nytt eksosanlegg fra midtpotte og bak. (simons) Er montert angel eyes, m/sort reflektor. Har ett sett klare angel-eyes også. Ikke senket og helt original. Nye dempere foran, nye bremsesko bak, nye bremserør bak. Interiøret er pent og skadefritt. Flott ungdomsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Kunne du tenkt deg å lakt ut litt bilder her på siden.. hadde vore kjekt med eit lite bil prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvilken pris hadde du tenkt deg a?? Bilder selger veit=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingspan Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Hmm, nei, e veit ikke heilt... Men e e jo utn tvil åpen for bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Okei.. Da byr jeg 4000,- =) Har en del bil steereo som delbet hvis ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingspan Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Hmm, da va no litt lite. Biln e jo godt kjørbar å EU-godkjent i tellægg... Bilstereo har e, sjønna du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 8000 inkl styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 8500 med styling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 kan ta den som delbetaling for min 323iS mtech 2:-) da kan du få beholde den utrolig flotte plastikken å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Denne er som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Kan gi deg 4000,-plukk av Rieger plasten og røsk ut anlegget så tar jeg den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 før å være ærlig så blei æ rett og slett dålig av å se di bildan! snakk om å ødelegge en bil.. også en ix... Fy skam.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 ta av ekstralysene å stylingen så kommer sikkert budene høyere opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Riv av stylingen ekstra lysa og anlegget så henter jeg den for 5K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg