Breitling Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Noen drittunger i nabolaget (eller fulle folk på vei hjem fra byen), har knekt radioantenna på bilen min. Den var av typen som "kom ut" når man slo på tenninga, men mekanismen var defekt så den ville ikke folde seg sammen igjen. Vil helst ikke ha samme antenna igjen, er på utkikk etter noe mere diskret, som skal stå i samme monteringshull ved venstre bakskjerm. Orker ikke styret med å sveise hullet for så å lakkere. Hvor finner jeg antenner?? Prøvde hos GS og koed, men fant lite der.
jallaask Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 på de gamle bilen min tok jeg vekk antenna for jeg likte ikke antennen på bilen..... jeg kjøpte en plastpropp som passet i hullet og det veldi bra.... kjøte den enten hos gs eller schmiedmann. det er vertefall et alternativ.
Scampi Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Kan jo kanskje kjøpe originalantenna som kom på bla. E36 cab og Z3? Ikke fullt så prangende som den blanke metallantenna.
Breitling Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 på de gamle bilen min tok jeg vekk antenna for jeg likte ikke antennen på bilen..... jeg kjøpte en plastpropp som passet i hullet og det veldi bra.... kjøte den enten hos gs eller schmiedmann.det er vertefall et alternativ. Plastpropp blir det nok ikke. Da gjør jeg det heller skikkelig og får det sveisa igjen. Men antenne må man ha, radio er kjekt når man er lei all musikken på CD
Hauso Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Biltema:D de har noe som er forholdsvis nøytralt, og ikke skriker biltema
jallaask Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 det blir selfølgeli bedre me og sveise det igjen og lakke men prisen blir mye forsjell men var bare ett innspill. lykke til med leting etter passende antenne
Breitling Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 det blir selfølgeli bedre me og sveise det igjen og lakke men prisen blir mye forsjell men var bare ett innspill.lykke til med leting etter passende antenne skjønte det no hard feelings takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå