Jette Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 slett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jette Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... st=2096593 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jette Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 takk:) visste ikke hvordan jeg gjorde det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jette Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Noen som har peiling på en pris jeg skal sette den til salgs for,og hvilken pris jeg burde selge den for?? Har faktisk ingen aning... Har skinnseter forran,men ikke bak, men har orginalsetene i stoff liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg bare lurer på en ting jeg ser ofte i salgsannonser. Av omtrent alle 316/318 som selges, settes aldri dette opp i overskrift i annonsen. Du selger en 316, da nytter det ikke å lure en som er på utkikk etter en 6er inn å tro han vil kjøpe 316/318. Jeg er bare nysgjerrig, derfor jeg spør. Hvorfor gjør du det? Ellers, ang det du lurer på. Jeg vil tro at forskjellig interiør detaljer som skinn/stoff foran/bak trekker ned. Så jeg ville enten komplettert med å få tak i skinn. Eller sette inn stoffet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg