Cath Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Har du baklykter m/ hvite blink? Evnt. hvor mye skal du ha for de?
PerErik Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Har du sentrallås motoren til bagasjelokket? Kunne du tatt et bilde av denne isåfall?
stingrs Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Er motorn solgt? Hvis ikke hva er status på den? motor er solgt
stingrs Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Har du baklykter m/ hvite blink?Evnt. hvor mye skal du ha for de? solgt di og desværre
stingrs Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Har du sentrallås motoren til bagasjelokket?Kunne du tatt et bilde av denne isåfall? den har jeg vel! skal få tatt et bilde jeg!
pewny Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 hallo, skulle hatt speilglass på førersiden , deksel rundt dørhåndtak på venstre passasjer dør og tank lokk hele oppsatsen..gi meg en pm!
PerErik Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Har du sentrallås motoren til bagasjelokket?Kunne du tatt et bilde av denne isåfall? den har jeg vel! skal få tatt et bilde jeg! Hadde vært fint, for det er hvertfall to typer av den. ca. pris kunne du tenkt deg da?
Bandit Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Hei. Er ute etter høyre framskjerm i fargen Lazurblau. Har du den ennå?
LinkE34 Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 har du venstre fremskjerm og bensin pumpe og radiator?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå