marararius Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Hvor høy er bilen foran nå da? Fra fangeren og til bakken? var ut og målte nå, 12.5cm fra nedert på fangeren til bakken Men som sagt så må bilen heves framme, rundt 5mm da den er alt for lav nå og hjula som er på tar borti litt Må få på noen andre felger, så blir det bra vettu!
sladjan Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Ja gjør kanskje det Hehe.. Tenkte at fjæra og demperen var sammen jeg, har faktisk ikke tenkt på at de ikke er det.. Men da er det nok greit Hehe hehe ordne seg til slutt sikkert, jeg har aldri montert justerbart før eller mekka på en bmw men det gikk greit, er jo som lego
sladjan Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Må få på noen andre felger, så blir det bra vettu! JA, Kjøpte meg hartge 8.5x18 9.5x18, kommer neste helga en gang blir nice å få de på.
Pirelli Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Fin bil, såg den i ørsta her en dag;) Du har vell tenkt og senke den meir ?
sladjan Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Fin bil, såg den i ørsta her en dag;) Du har vell tenkt og senke den meir ? du har sett den før den ble senka sikkert? Den skal nok heves tenker jeg, tok og justerte den opp framme i sta, er plass til en finger der nå, men må heves mer hehe
vetu03 Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Pen bil, ble bra med litt senk på den;) Blir nok nice med felgene du har handlet...
Clerion Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Du må jo få tatt bilder fra siden slik at vi kan se høyden på bilen Hvor bestilte du? Send meg gjerne link til siden på PMTar gjerne en link jeg også om de har til E30? =D
sladjan Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Du må jo få tatt bilder fra siden slik at vi kan se høyden på bilen Hvor bestilte du? Send meg gjerne link til siden på PMTar gjerne en link jeg også om de har til E30? =D Det vet jeg ikke, men hvis du går inn på www.ebay.de og søker bmw e30 fahrwerk så finner du masse bra sikkert EDIT: eller gewinde fahrwerk,
sladjan Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Da har jeg endelig fått felgene jeg kjøpte av ellingsen her på forumet. Du må ta forhjulskontroll ellingsen!! Ene dekke framme er litt "skråslit" Har også handla meg nye skilt, plast skilt faktisk, og syns de ser mye bedre ut en vanlige alu, mer glans i de Her er noen bilder jeg tok etter vasken i dag
-Anders- Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Ble meget pent det der. Gråfargen på bilen din trivvvelig fin!
Clerion Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Blei flott med de felgene =D Clent og pent. Digger det
sladjan Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Takker Liker fargen veldig godt selv.
sladjan Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 blei fint ditta! Måtte du bruke spacera? Ja, brukte 5mm fra biltema , men nå er det kansje 3mm klaring mellom felgen og coiloversane framme. Har planer om å kjøpe en spacer til og sveise/punkte de sammen og dreie ned til 8mm ca. og sette på bilen. Men går fint som det er nå også. ingen subbing eller noe. Er ET40 på framfelgene
Terje325i Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Bra det;) Eg har et43 framme, og det gjekk ikkje med 5mm spacer(tok inni coilover). Må til med 10mm, trur det blir passelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå