jonr- Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 eisenmann!! terningkast: 6! -vil anta at dette hevet kjøregleden vesentlig
Nøstbakken Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Høyres røft ut. Men korleis er det med støy i coupen. ?
sladjan Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 eisenmann!! terningkast: 6! -vil anta at dette hevet kjøregleden vesentlig Ja det gjor seg virkelig Skikkeli entusiast lyd det her hehe Nøstbakken: Ble veldig bra når det gjelder støy, som sagt så er det litt "bromme" lyd ved lav turtall, så når jeg kjører i 5.gir og under 2000rpm så brommer det litt, men er ikke ofte man ligger under 2000 uansett. Det er bromminga som er irriterende som oftest.
Nøstbakken Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 eisenmann!! terningkast: 6! -vil anta at dette hevet kjøregleden vesentlig Ja det gjor seg virkelig Skikkeli entusiast lyd det her hehe Nøstbakken: Ble veldig bra når det gjelder støy, som sagt så er det litt "bromme" lyd ved lav turtall, så når jeg kjører i 5.gir og under 2000rpm så brommer det litt, men er ikke ofte man ligger under 2000 uansett. Det er bromminga som er irriterende som oftest. Godt da .. For formykje støy i coupen er bare slitende.
sladjan Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 eisenmann!! terningkast: 6! -vil anta at dette hevet kjøregleden vesentlig Ja det gjor seg virkelig Skikkeli entusiast lyd det her hehe Nøstbakken: Ble veldig bra når det gjelder støy, som sagt så er det litt "bromme" lyd ved lav turtall, så når jeg kjører i 5.gir og under 2000rpm så brommer det litt, men er ikke ofte man ligger under 2000 uansett. Det er bromminga som er irriterende som oftest. Godt da .. For formykje støy i coupen er bare slitende. Ja, ihvertfall hvis man kjører lange turer. Hadde tenkt å kjøpe scorpion selv, men er gla jeg kom over denne potta nå for hører fra flere at den bråker.
sladjan Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Har tatt en liten photoshoot med Frode D her på forumet. Her kommer det ett bilde av eksosen, resten kommer når frode er ferdi
sladjan Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 Her kommer noen bilder til. Prøvde meg på litt farge og sånn i PS. Ble greit takker til frode for noen flotte bilder, og noen hyggelige timer Nå er vinterdekka blitt påmontert og sommerfelgene vaska, kommer nye dekk på de da jeg har dekk liggende ( Bridgestone Potenza ) men med mindre dekk framme denne gangen. Kommer muligens ut til salgs, felgene altså Her er noen bilder Ellers så blir det sikkert veldig stille framover, planene er å spare opp litt penger og kjøpe justerbare topplagera frame og camberstag bak. Også blir det tatt full service til vår igjen, regna med at det kommer alt av nye foringer osv osv. - Sladjan
marararius Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Nydelig som alltid den bilen din! Men, bytte felger? Ble rått med Eisenmann eksos.. Må si det frister selv!
sladjan Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Nydelig som alltid den bilen din! Men, bytte felger? Ble rått med Eisenmann eksos.. Må si det frister selv! Takker marius Ja frista med noe nytt, men klarer ikke å bestemme meg helt Ser litt på felgen-garage men vet ikke helt....
marararius Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Hehe, der har jeg siklet mye også! Vanvittig lyst på OZ Mito2 felgene, eller hva de heter, men de skal jo være umulige å få tak i.. :\
Ostnes Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Flotte bilder! Men bodde ikke du i Ålesund for litt siden?
sladjan Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Flotte bilder! Men bodde ikke du i Ålesund for litt siden? Takker Ja, men flytta til bergen nå i sommer. Fikk meg lærlingplass her , også bor familien min her nede også da
Østgaard Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Nydelig bil! En av dei bedre e36 som he våre i Ørsta
Nagin Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Blitt veldi bra det her Sladjan absolutt ingenting og utsette på den misunna eksosen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå