Ceylon Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Merket at det kommer litt vit røyk ut eksosen... Ikke noe vann i oljen eller olje i vannet. Vann nivået er som det skal være. Kan det skyldes tett veivhusventilasjon... Noen som har noen ide..? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 kan vell være vanndamp pga. kulda? kondensvann i eksos som fordamper? men, ryker den veldig mye så kan det jo være noe annet seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Sjekk trykket ved oljepåfyllingslokket eller peilepinnen,så merker du om det er for mye trykk. Men kulda gjør at bilen ryker ekstra mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 ja, det tenkte jeg ikke på bare ta av lokket og sett håndflaten mot hullet da merker du om det er overtrykk i motor.. tidli på morgenen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Flott, jeg skal ut å prøve det no før jeg kjører... Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå