Gå til innhold

S: 18" Hartgelook felger/dekk 6000,-


Ellingsen B.
 Share

Anbefalte innlegg

hvor bor du eller er i helgene eller hvor ligger felgene? vurdere og tar turen henn til helga og se på dem.

sporer bilen mye eller noe i det hele tatt med disse felgene\dekkene?

100 mil ja, kan være slitt endel da selv med vanlig kjøring.. kan ikke ta å måle alle og se

er tross alt rundt 35 mil jeg må kjøre får å komme til deg +-

Jeg har ikke noe problem med sporing hvertfall. Har man f.eks 15-16" idag vil det jo sikkert være noe mer. Jeg har alt av foringer nytt så det har jo litt å si også samt nylig forstillingskontroll.

Passer greit i helgen ja. Bare si ifra en stund før så jeg får skrudd de av bilen :) Måler mønster på dekkene i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor bor du eller er i helgene eller hvor ligger felgene? vurdere og tar turen henn til helga og se på dem.

sporer bilen mye eller noe i det hele tatt med disse felgene\dekkene?

100 mil ja, kan være slitt endel da selv med vanlig kjøring.. kan ikke ta å måle alle og se

er tross alt rundt 35 mil jeg må kjøre får å komme til deg +-

Jeg har ikke noe problem med sporing hvertfall. Har man f.eks 15-16" idag vil det jo sikkert være noe mer. Jeg har alt av foringer nytt så det har jo litt å si også samt nylig forstillingskontroll.

Passer greit i helgen ja. Bare si ifra en stund før så jeg får skrudd de av bilen :) Måler mønster på dekkene i morgen.

målt?

vet du sånn cirka hva det koster og sende eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du mulighet å sende med tollpost globe? er ikke helt sikker men det går an å sende via de hvis mann har bedrift? En del billigere enn posten det sikkert? er litt interessert i felgene, ta et bilde av den felgen som ble kantkjørt og last opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du mulighet å sende med tollpost globe? er ikke helt sikker men det går an å sende via de hvis mann har bedrift? En del billigere enn posten det sikkert? er litt interessert i felgene, ta et bilde av den felgen som ble kantkjørt og last opp :)

tollpost stenger før jeg er hjemme fra jobb dessverre så det kan bli litt vanskelig om dagen. Det koster ca 1100-1200,- med tollpost. Bilde kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...