arnet Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Ønsker å kjøpe originale speil til min e36 coupe 98mod. Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 heisann eg har og 181/9 diamant svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnet Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 er det forskjellige speil eller er det bare en 3 typer? el just eller vanlig eller med eljustering og varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 jeg har med el justering å varme de er sorte men kan også få de lakket i ønsket farge en lakk jobb på veksted vill komme på rundt 800 for 2stk vi kan bli nige om ein pakke pris ferdig lakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 har tre stykk sett grønne,diamantsvarte og swarz 2. alle er elektriske 350kr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå