Gå til innhold

godkjenne ombygging 520i til m5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt en 520i 1988mod som er ombygd til m5 1990mod.

Når bilen ble ombygd var det bare bremserørene som sto igjen på 520ien så hver en skrue skal vist komme fra m5en.

lurte på hvordan jeg skulle gå fram for å få dette godkjent siden det er ikke jeg som har bygget den. fårje eier har søkt til biltilsynet og fådd svar.

her er søknaden

lev1t9451k5zq7zgt9os.jpg

6k5s7ih0xvdt3m8n0gsr.jpg

kan jeg bygge vidre på denne eller må jeg skrive en søknad selv og henvende meg til det biltilsynet som er i min kommune eller kan jeg dra til hvilket som helst biltilsyn å levere søknaden og fremvis bilen? pga biltilsynet her er helt håpløse.

Noen som har en bra oppskrift på hvordan søknaden skal se ut og hva den skal inneholde.

Skrevet

Kan vel dra på ditt biltilsyn med de papira du har,fortelle historien rundt bilkjøpet og byggingen av denne,og be din stasjon ta kontakt med personen på det andre BT som har skrevet under vel?

Skrevet

biltilsynet her jeg bor godkjenner ikje engang ett senkesett med tuvpappirer. Va oppe der en gang å da kom han som er på verkstedet ut og måtte spørr han som eide den passaten som han skulle ta eukontrol på om hvordan han startet den. Han hadde sotte nøkkeln feil vei i hullet.hehe

Så gikk d ei lita stund tel å da kom han ut igjen å lurt på hvordan han fikk av handbrekket (elektronisk handbrekk) så jeg lurer også på om jeg kan henvende meg til biltilsynet i nabokomunen?

Skrevet

ikke at jeg har så jæklig peil men sånn jeg skal med min bil så reiser jeg til egersund med den i stedenfor stavanger for egersund er mer åpne for ombygging og egersund er jo langt i fra min kommune..

hvis det går her så skal vel du også få gjort det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...