MonicaM3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Jeg er da ikke så spennende å se vel... Normal lita jente
wicky124 Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Jeg er da ikke så spennende å se vel... Normal lita jente bevis det...
MonicaM3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Jeg er da ikke så spennende å se vel... Normal lita jente bevis det... Ser vel det på div treff snart..
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Gå rundt med en plakat da, så vi ser at det er deg, og ikke ei anna fin ei!
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Når kommer det et bilde av Monicam3? Ho lærte vel av den tråden som tok helt av om hun som skulle skifte tennplugger og la ut bilde.. Det tok jo helt av
MonicaM3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Når kommer det et bilde av Monicam3? Ho lærte vel av den tråden som tok helt av om hun som skulle skifte tennplugger og la ut bilde.. Det tok jo helt av Nå er jeg ikke helt med?
MonicaM3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Gå rundt med en plakat da, så vi ser at det er deg, og ikke ei anna fin ei! Dropper nok plakaten din med er vel ikke såå mange blonde jenter med gul m3...
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Vr en måneds tid tilbake, der vi fikk ei jente til å legge ut vilde av seg i en tråd der hun lurte på åssen hun skulle skifte tennplugger.. Ikke særlig smart i ettertid.. Tror vi skremte hun bort *snufs* Var vel en av de værste der, men etterhvert ble jo tråden bare helt tullete så sånn var nå det.. Er noe med meg og damer som skrur.. Kan ikke noe for det.. Syns ikke olje på enda gjør noe, og søte svarte oljeflekker i ansiktet etter at det klør på nesa eller kinnet mens man skrur, det er bare skikkelig nydelig:D Ikke helt svart i ansiktet selvfølgelig, men at det bare er litt flekkete.. Syns bare det er pent! Har ikke noe behov for at damer bare skal føde, bare brd og vaske huset.. De kan godt få skifte olje, klippe plenen, og kjøre feit bil uten at det gjør meg noe..
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Gå rundt med en plakat da, så vi ser at det er deg, og ikke ei anna fin ei! Dropper nok plakaten din med er vel ikke såå mange blonde jenter med gul m3... Hehe.. Er ganske greit slik på bimmers, man kjenner bilene men ikke ansiktene.. Da er det greit å ha en spesiell kombinasjon for at folk lett skal kunne se hvem du er.. Vetu03 feks er vel en av få med oransj e36. Jeg har jo Breitbau E36.. Du er jente, blond og med gul M3, osv osv..
crizi Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 hver sin smak bra med damer som er intr i bil men kan jo se bra ut selv om de liker bil trenger ikke gå rundt med olje overalt
BreitBau Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 hver sin smak bra med damer som er intr i bil men kan jo se bra ut selv om de liker bil trenger ikke gå rundt med olje overalt Herlighet, er jo ikke snakk om at de gjør det 24/7 da!? Men å mekke med plasthansker forå ikke få dritt på neglelakken, det utgår 100% Btw: De sier sikkert det samme om oss..
hylle Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Når kommer det et bilde av Monicam3? Hun går inn i kategorien, fin dame som liker bil hehe.. Du har ikke sett bilde av hu men synes fortsatt hu er pen fordi hu har fi##e mellom beina og eier en m3, hellothere??? Kaster deg ut av the 7 gang nå snart ass! heheh monicam3 ser sikkert bra ut hu, men ikke legg ut kommentarer om at hun er pen osv når du aldri har sett hu??!!
Gjest Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 jeg tenkte. FETT!! når jeg så deg kruse gjennom lillestrøm en gang. bra noen jenterhar gromme biler. min fru har en veldig fin 316i e46. liten motor men gromt at hun ikke kjører rundt i en liten dritt bil som ser ut som en haug mnge jenter gjør. altid rein bil har hun å..(men dwet er vell min feil at den er rein)
MonicaM3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Vr en måneds tid tilbake, der vi fikk ei jente til å legge ut vilde av seg i en tråd der hun lurte på åssen hun skulle skifte tennplugger..Ikke særlig smart i ettertid.. Tror vi skremte hun bort *snufs* Var vel en av de værste der, men etterhvert ble jo tråden bare helt tullete så sånn var nå det.. Er noe med meg og damer som skrur.. Kan ikke noe for det.. Syns ikke olje på enda gjør noe, og søte svarte oljeflekker i ansiktet etter at det klør på nesa eller kinnet mens man skrur, det er bare skikkelig nydelig:D Ikke helt svart i ansiktet selvfølgelig, men at det bare er litt flekkete.. Syns bare det er pent! Har ikke noe behov for at damer bare skal føde, bare brd og vaske huset.. De kan godt få skifte olje, klippe plenen, og kjøre feit bil uten at det gjør meg noe.. Så lenge dere ikke skrev at hu var stygg osv er hun vel ikke skremt bort. Di fleste jentene som er i bilmiljøet vet at det ikke er en dans på roser, og hvis man ikke tåler slikt så har man et problem. Jeg er vokst opp i bilmiljøet til pappa så jeg er godt vandt til språkbruken osv. I dag har jeg bare ei venninnde og hun bor i Florida for tiden, resten av venne kretsen min er bare gutter som er bilfolk. Så jeg er godt herdet
MonicaM3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Når kommer det et bilde av Monicam3? Hun går inn i kategorien, fin dame som liker bil hehe.. Du har ikke sett bilde av hu men synes fortsatt hu er pen fordi hu har fi##e mellom beina og eier en m3, hellothere??? Kaster deg ut av the 7 gang nå snart ass! heheh monicam3 ser sikkert bra ut hu, men ikke legg ut kommentarer om at hun er pen osv når du aldri har sett hu??!! Han har sett meg han... Vil vel tru det trakk opp fordi jeg har fi##e og m3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå