sveinis Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Ser jeg ei jente i en heftig bil, må jeg nok innrømme at jeg fort tenker at det er typen sin bil... Kanskje dumt, men sånn er det nå. Kommer kanskje litt an på oppførselen hennes, da. Ofte kan man se at ho er skikkelig nervøs, f.eks. ved lukeparkering. Da tenker jeg iallefall fort at "her har ho lånt bil ho ikke kjenner så godt".
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Når kommer det et bilde av Monicam3? Hun går inn i kategorien, fin dame som liker bil hehe.. Du har ikke sett bilde av hu men synes fortsatt hu er pen fordi hu har fi##e mellom beina og eier en m3, hellothere??? Kaster deg ut av the 7 gang nå snart ass! heheh monicam3 ser sikkert bra ut hu, men ikke legg ut kommentarer om at hun er pen osv når du aldri har sett hu??!! Hehe.. Jeg har sett, så vet du det Så de andre tullete tingene dine må du nok spise i deg igjen
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Når kommer det et bilde av Monicam3? Hun går inn i kategorien, fin dame som liker bil hehe.. Du har ikke sett bilde av hu men synes fortsatt hu er pen fordi hu har fi##e mellom beina og eier en m3, hellothere??? Kaster deg ut av the 7 gang nå snart ass! heheh monicam3 ser sikkert bra ut hu, men ikke legg ut kommentarer om at hun er pen osv når du aldri har sett hu??!! Han har sett meg han... Vil vel tru det trakk opp fordi jeg har fi##e og m3 Haha... Jeg tror jeg skal holde kjeft på mye av dette, men helt klart et pluss. hehehe.. Lurer litt på hvordan ei fin jente uten fi##e ser ut, men det har jeg INGEN planer om og finne ut av hehe..
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Som sagt, hadde ingen planer om og finne ut av det. hehe..
MonicaM3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Hun går inn i kategorien, fin dame som liker bil hehe.. Du har ikke sett bilde av hu men synes fortsatt hu er pen fordi hu har fi##e mellom beina og eier en m3, hellothere??? Kaster deg ut av the 7 gang nå snart ass! heheh monicam3 ser sikkert bra ut hu, men ikke legg ut kommentarer om at hun er pen osv når du aldri har sett hu??!! Hehe.. Jeg har sett, så vet du det Så de andre tullete tingene dine må du nok spise i deg igjen Mulig den kunne tolkes litt feil
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 MonicaM3: ja, den kan tolkes litt feil. hehe.. Så det nå.. artig hehe.. Knut_olestad: ja, gjorde det gitt hehe... Kan jo ikke bare ha det gøy, litt morro må man ha det og
R Andersen Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Da avslutter vi tullepratet, og sporer over på topic igjen..
crizi Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 hver sin smak bra med damer som er intr i bil men kan jo se bra ut selv om de liker bil trenger ikke gå rundt med olje overalt Herlighet, er jo ikke snakk om at de gjør det 24/7 da!? Men å mekke med plasthansker forå ikke få dritt på neglelakken, det utgår 100% Btw: De sier sikkert det samme om oss.. greit nok men ser ikke helt turn-onen av dame med olje her og der. selvfølgelig ingen som mekker med plasthansker som er i sin rette forstand men så vasker man av seg olje også er du enten pen eller stygg men olje utgjør ingen forskjell
Astri Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 hver sin smak bra med damer som er intr i bil men kan jo se bra ut selv om de liker bil trenger ikke gå rundt med olje overalt Herlighet, er jo ikke snakk om at de gjør det 24/7 da!? Men å mekke med plasthansker forå ikke få dritt på neglelakken, det utgår 100% Btw: De sier sikkert det samme om oss.. greit nok men ser ikke helt turn-onen av dame med olje her og der. selvfølgelig ingen som mekker med plasthansker som er i sin rette forstand men så vasker man av seg olje også er du enten pen eller stygg men olje utgjør ingen forskjell men om vi skrur så betyr jo ikkje det at vi ruller oss rundt i olja og blir mer møkkete enn dere mannfolk??? Ser ikkje problemet eg, måtte ut i en nødsituasjon for tanten min å jelpe henne med bilen da eg var i begravelse en gang. hadde på meg kjole og finklær, og kunne gå tilbake til kaffe og kaker uten en eneste oljeflekk på meg. Slå den!!!
Astri Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Hahaha, nei må nok skuffe deg der... Eneste bildet eg faktisk har av meg sjøl når eg skur er et lite vakkert bilde når eg skifter clutch på en gammel Rabbit GTI eg hadde. hehe Pleier å stoppe opp i arbeidet å ta bilder og dokumentere etterhvert eg. Litt vanskelig å ta bilde av seg selv mens eg skrur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå