Hoem Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Er vel fullt mulig å løsne motorfester og løfte motor opp litt slik at du får til å skru den av ? Dette har jeg gjort på e34 hvertfall
bmwm50turbo Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 er steike trangt. byttet styringen på min og den gikk akkurat og lure ut når man løsnet ene motorfestet.
gjeewaytee Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 så i utgangspunktet er det best å "ta ut" motoren da?? svogeren min (hans bil) har kjørt bilen til en hobby mekaniker og det var han som lurte på letteste veien....husker ikke hva svogeren min nevnt men det var noe fysisk under bilen som hindret i å komme til bunnpanna greit. et eller annet som gikk tvers over der med bunnpanna
bmwm50turbo Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 er masse som går på tvers der. styrestag,travers. husker at jeg byttet på en e34 og det gikk. kanskje noen andre som har prøvd på e39??
AlXz Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Vet ikke åssen E39 er. Men E36 tror jeg er vanskelig å få til dette på. E34 har jo "klumpen" av bunnpanna bak eller foran travers.., E36 har oppå om jeg ikke husker feil. (Klarte såvdit å få ut bunnpanna på en E36 4'er)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå