birken85 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 får i midten av neste uke en svart 97modell bmw e36 318i 220000km som byttebil som eg vurderer og selge bilen er helt orginal det vil si ikke stylet ikke senket eller noe sånt.. den er i rimelig god stand og så og si fri fra rust.. eneste eg har funnet er en steinsprut under bmw merket på panseret og att førersetet er bra slitt.. ellers virker bilen veldig grei.. er elektriske vinduer forran el takluke el speil digital klima med variabel varme på fører og passasjerside uavhengig av hverandre, kom med bud på PM.. bilder kan skaffes i midten av neste uke.. flere spørsmål besvares så fort eg kan her i tråden eller på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 får i midten av neste uke en svart 97modell bmw e36 318i 220000km som byttebil som eg vurderer og selgebilen er helt orginal det vil si ikke stylet ikke senket eller noe sånt.. den er i rimelig god stand og så og si fri fra rust.. eneste eg har funnet er en steinsprut under bmw merket på panseret og att førersetet er bra slitt.. ellers virker bilen veldig grei.. er elektriske vinduer forran el takluke el speil digital klima med variabel varme på fører og passasjerside uavhengig av hverandre, kom med bud på PM.. bilder kan skaffes i midten av neste uke.. flere spørsmål besvares så fort eg kan her i tråden eller på PM bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 bump igjen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 bump igjen... Budet er på 35000kr... Ingen over? Er jo en 97mod folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg