eXclusive Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hei.. Første posten min her.. Jeg har nylig kjøpt meg en: BMW 520 1993 Touring.. Jeg merka at grøftelysene ikke fungerte, så jeg og en kompis dro for å se hva dette kunne være.. slo på lykta å den ene kom til lys, men den andre ikke. Vi tok ut den som ikke fungerte å så etter feil. Pæra hadde ikke gått, så det må være kontakten eller noe som feilen ligger. vi prøvde å måle spenningen men da fikk jeg 0,11V. Etter jeg målte gikk jeg inn i bilen for å se om alt var på osv.: Tenningen var skrudd på, og alle lysene unntat begge grøftelysene fungerte, men da jeg slo på bryteren til grøfterne, kom ikke lampa i dashen som sier at du har dem på. Hva kan ha skjedd her?? ingen sikringer som har gått heller..
eXclusive Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 akkurat som om kretsen ikke eksisterer lengre..
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Sjekk releet. Jeg tror det er et rele til tåkelysa et eller annet sted i sikringsboksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå