pita Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hvordan får jeg ut instrumente på min e39? Har søk og funnet en del beskrivelser Har fått løsten skurene å greier, men får ikke dritten ut skal den tas ut bak ramma, eller gjennom? altså densom sitter rundt..
///stian Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Søk på youtube, er mange slike DIY for e39 der;)
pita Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Søk på youtube, er mange slike DIY for e39 der;) ja veit, men fant ingen ting om dette...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Du demonterer den svarte plastrammen først. Av med pyntelisten på venstre side osv. Så løsner du selve instrumentene, er vel festet med 3 skruer om jeg ikke husker feil. Så er det ned med rattet i laveste posisjon, og så skal det bare være å trekke ut. En stund siden jeg gjorde det, men mener å huske det var det slik.
pita Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 takk for det:-) stemmer bra det du sier, for fant ut at jeg måtte fjerne den ramma! så ut som om det ikke ble gjort på noen DIY som jeg så på, men ble lettest å gjøre det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå