brynjar90 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 noen som vet hvordan speilet på frontruten festes? om det er noe lim eller bare magnet? på forhond takk for svar
Rogeren Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Det er en metalldings som er limt fast i ruten. Så er speilet festet innpå den igjen... Du får det av ved å vri det ca 60 grader...
brynjar90 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 noen som vet om du trenger noe spesielt utstyr til og montere et sånt speil? har selve speilet, for øyeblikket står det et øvelses kjøring speil på og vil gjerne bli kvitt det fortest mulig
Rogeren Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Du må ha spesiell lim til å lime opp speilfestet. Mangler du det, må du få tak i et slikt. Det leveres ikk efra BMW, for det står ferdig limt på nye ruter. Hender av og til bilglass-sjappene tar vare p åslikt. Jeg fikk hos Riis-bilglass i Åsane sist, å de limte det opp til meg. Kostet akkurat kroner 0,- Kjempeservice. Fikk tilogmed kaffe. Trenger du selve speilet, har jeg et. Tror jeg. 99% sikker på det. Skal sjekke om det er interesse for det.
brynjar90 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 her orginal speilet, trenger bare noen som kan feste det for meg:) men skal ta og høre med riis bilgalss - åsane takker for hjelpen jeg har fått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå