Gå til innhold

vurderer og selge E30 325i prosjekt!

Trollet_
 Share

Anbefalte innlegg

Har en nesten helt orginal 2d e30 325i 1986 som jeg vurderer og selge da jeg har kjøpt meg rimelig ny bruksbil, og ikke har råd til og beholde denne lengre, eller plass og stå og skru for den saks skyld.

en god del jobb gjennstår, listen over det som er gjort finner du under.

-sveiset på ny bakplate, indre og ytre skjermer bake, sveiset igjenn antennehull.

-helt ny clutch.

-overhalt topp med nye pakninger, løftearmer, smørerør, kam, og løfter-holdere.

-nye røde/sorte lykter bake, sorte blinkers rundt om, facelift front-lykter.

-nye forskjermer følger med.

-borbet 15" lettmetallsfelger med slitte dekk for sommer, continental piggfrie på orginale stålfelger vinter.

-simons (d)effektanlegg.

-nye bremserør.

-nye klosser bake.

-skiftet reg-reim for 10 000 km siden.

-Ble Eu-godkjent i juni.

-sportsratt montert, men følger også med m-tech ratt og original-ratt.

-helt nytt batteri av aller beste type.

-enkel cd-spiller og 2kanals forsterker til et rimelig greit komponent-sett som ble kjøpt på hifi-klubben i sin tid som står i hattehylla.

bilen er skrudd sammen og har skilter så den er mulig og kjøre med men langt ifra ferdig. liten oversikt på det meste som må gjøres:

-gjøre grunnarbeid og lakkere.

-ny mellomaksling og hardykopling. (veldig mye slark og vil ryke snart om bilen blir kjørt hardt)

-oljetrykksføler må skiftes.

-funnet en rusten del under, skal se om jeg får tatt bilde av den.

-skifte den plast-dubbeditten i gir-overføringa som forårsaker slakk i giroverføring.

-frontruta er knust, er rute med pakning så den lar seg gjøre og skifte selv. står en 316 på skroten med ok frontrute, skulle få den for 300.-

-slitasjefølerne på klossene er lagt fram til kaliperne og er bare og sette på, (må ta av klossene for og sette de på).

påkostet rundt om 20 000, har en mappe med dokumentasjon på det meste. selges for et seriøst bud.

bilder kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle vært litt fint å se noen flere nærbilder av sveisearbeidet...

Du har vel sikkert noen fra da du gjorde jobben?

Brukte MIG apparat da eller? Punktsveisa, helsveisa? Butt i butt el overlappende plater?

Mye rust ellers på bilen, kanaler etc? Bruker å være endel på gamle bærumsregga 325er, har 2 bærumsregga selv...

Hvor lenge har du hatt bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vært litt fint å se noen flere nærbilder av sveisearbeidet...

Du har vel sikkert noen fra da du gjorde jobben?

Brukte MIG apparat da eller? Punktsveisa, helsveisa? Butt i butt el overlappende plater?

Mye rust ellers på bilen, kanaler etc? Bruker å være endel på gamle bærumsregga 325er, har 2 bærumsregga selv...

Hvor lenge har du hatt bilen?

bilen har vært i bodø i ca 15år når jeg ser igjennom alt av papirer, har en hel mappe med kvitteringer, kontroller, vognkort osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi deg 9 lapper på onsdag?rask handel.var og kikket på bilen idag da jeg var på jobb..mye jobb gjennstår på den.så mer enn det gidder jeg ikke bruke for selve bilen.

Så har du penger til sommer hjul til den andre :D

Kan få disse med i tillegg til pengene viss det blir avgjort fort!

Replica motorsport felger 17"med 215 55 dekkene er som ny! :Dj5duxxavy0b5fxpg52y0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...