Zefron Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Trenger alle nr på bildet, pluss den ene braketten som er festet i nr 7 til rammebjelken. Har en støtfangerdemper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Har org fanger. Og alt du trenger. Er rammevangen din kuttet?? Har delebil nå også, så ikke umulig jeg kan kappe og selge deg biten du mangler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefron Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 bump... er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 jeg har nr 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 jeg har også¨nr 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefron Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 har alt jeg trenger.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå