Gå til innhold

Hjelp! får ikke låst opp bilen

X-istenZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Batteriet er flatt å som jeg har skjønt er det elektronisk låsing på denne bilen.. Kan vri å vri så mye man bare gidder i låsesylinderene.

Har ikke nøkkelen til bagasjeluken da den har blitt byttet en gang i tiden.

Noen gode tips råd for å få åpnet den igjen?

Er det noe sted jeg kan få slengt på noe strøm så jeg får nok til å få opp en dør?

Har batteriet under baksetet men har 2 punkter forran i motorrommet jeg kan koble meg på men rekker ikke opp til de fra undersiden.

Er en E34 530i.

Takk for all hjelp!!

Mvh Mats_St

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde den med dørhåndtaket.

Men Knotten i døra rører seg bare 2 mm..

Litt skeptisk til å gjekke døra men skal se om jeg får lurt inn noe ståltråd imorgen.

Er 25 iskalde blå ute så ikke så fristende å stå ute nå:P

Takk for alle svar å hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd alle verdens ting.. Hjelper ikke å holde opp dørhåndtaket å vri om eller noe..

Prøvde til å med å få opp knotten med ståltråd gjennom ruta men alle låsene står dønn fast i låst posisjon så lenge bilen er tom for strøm.

Heldighvis er ikke låsen på den ene døra helt bra så fikk dratt opp låseknotten med ståltråd.

Men det må da være et eller annet rart i dørene mine siden jeg ikke får låst opp en dør når den går tom for strøm.

Prøvde å krabbe under bilen for å få koblet på strøm i motor rommet men alt er for langt unna til å nå det eller så er det deksler i veien.

Men fikk den da opp å fikk byttet batteri så nå slepper jeg det mer forhåpentlighvis :P

Tusen takk for alle hjelp å gode tips!!

Mvh Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...