Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

driver å skrur litt nå, ser ut som at jeg må plassere LMM`en på trykksiden :S .. er ikke plass på sugesiden what so ever .. driver å venter på svar fra a-dekk om "overgangen" på oljekjøleren .. håper på ett positivt svar :)

Skrevet
driver å skrur litt nå, ser ut som at jeg må plassere LMM`en på trykksiden :S .. er ikke plass på sugesiden what so ever .. driver å venter på svar fra a-dekk om "overgangen" på oljekjøleren .. håper på ett positivt svar :)

Sorry hadde glemt å se etter, skal bare spise litt så drar jeg opp på jobben for å se hva jeg har. :)

Skrevet

Sorry hadde glemt å se etter, skal bare spise litt så drar jeg opp på jobben for å se hva jeg har. :)

hehe .. okej :D

tusen takk for all hjelp fra dere forresten ! .. bra service må jeg si ! .. :)

TESS kunne få taki da .. men da måtte jeg vente til over helga :( .. det har jeg rett og slett ikke tid til :S

Skrevet

har nå vert ute å skrudd littegrande mer idag, sann som div kjøleslanger osv .. men er ikke noe som vises på bilder .. skal ta med meg vinkelsliper hjem fra jobb i morgen å begynde på trykkrøra :) .. så kommer flere bilder i morgen kveld en gang ;) ..

fikk fikset en annen oljekjøler med di rette koblingene fra a-dekk som dei ska sende til meg i morgen ! :D .. bra service der ass ! :)

Skrevet
Kommet langt med downpipe og eksos da? :D

neei .. venter på rette v-bandsklemma og en overgang fra 3" til 2,5", og en 4,5" endepotte :o:P .. eksosen blir prioritert når jeg har fått desse delene ;) .. det skjer vell torsdag eller fredag ;)

Skrevet
Kommet langt med downpipe og eksos da? :D

en 4,5" endepotte :o

:shock: Såppas? :P

ja ! .. hehe .. bestilte dette etter 5 øl og 3 drammer ! .. blir vell sann "her kan du grille loffen din" opplegg :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...