JonasD Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Noen dager bak timeplana eller Anders? Husk video!
Andii2k7 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Snart oppstart? oppstarten ble utsatt .. mangla smådeler som f.eks oljefilter og noen overganger .. så blir en dag ut i veka ..
Andii2k7 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Noen dager bak timeplana eller Anders? Husk video! ja, vart tydelivis det .. oppstart utsatt til en dag ut i veka .. onsdag kansje .. må på shopping i morga på TESS etter noen overganger osv .. fant også ut at jeg må ha meg en 90 graders 3" bend .. må bestille den også .. må ha den på luftfilteret på turboen ..
Andii2k7 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Liten update toppdeksel montert målerne koblet og montert LMM`en snudd rett vei
|Ole| Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Blir så nice dette her Gleder meg til du er ferdig
Andii2k7 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Blir så nice dette her Gleder meg til du er ferdig takker .. gleder meg sinnsykt jeg også
Andii2k7 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Du har ikkje kjørt 325 turbo før eller? joda, har prøvd en .. og såtte på med folk som har det da .. men har aldri eigd en selv ! ..
Andii2k7 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 oki, det er iallefall sinnsjukt artigt tviler ikke
jallaask Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 dette ser veldi ryddig og pent ut.... liker når folk legger litt ekstra tid i det slik at det ikke bare bilen går bra men at det man kan ta opp panseret og det ser bra ut å. må legge ut mer bilder etter du har fått start på skuta!
Andii2k7 Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 dette ser veldi ryddig og pent ut.... liker når folk legger litt ekstra tid i det slik at det ikke bare bilen går bra men at det man kan ta opp panseret og det ser bra ut å.må legge ut mer bilder etter du har fått start på skuta! takk skal du ha ! .. jeg prøver å legge litt vekt på at motor rommet skal se bra ut .. men blir ett helt annet resultat når jeg først er ferdig da .. motor rommet er ganske skittent nå .. men når jeg først blir ferdig blir det en grundig motorvask .. har kjøpt en del deler idag på tess OSV .. blir litt skruing i morga, både på nye oljesystemet og på eksosanlegg .. kommer flere bilder da ! skal også filme første oppstart og prøvetur ( om den holder så langt ) .. hehe ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå