Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Noen dager bak timeplana eller Anders? :P

Husk video!

ja, vart tydelivis det .. oppstart utsatt til en dag ut i veka .. onsdag kansje ;) .. må på shopping i morga på TESS etter noen overganger osv .. :)

fant også ut at jeg må ha meg en 90 graders 3" bend .. må bestille den også .. må ha den på luftfilteret på turboen ..

Skrevet

dette ser veldi ryddig og pent ut.... liker når folk legger litt ekstra tid i det slik at det ikke bare bilen går bra men at det man kan ta opp panseret og det ser bra ut å.

må legge ut mer bilder etter du har fått start på skuta!

Skrevet
dette ser veldi ryddig og pent ut.... liker når folk legger litt ekstra tid i det slik at det ikke bare bilen går bra men at det man kan ta opp panseret og det ser bra ut å.

må legge ut mer bilder etter du har fått start på skuta!

takk skal du ha ! .. jeg prøver å legge litt vekt på at motor rommet skal se bra ut :) .. men blir ett helt annet resultat når jeg først er ferdig da .. motor rommet er ganske skittent nå .. men når jeg først blir ferdig blir det en grundig motorvask :D ..

har kjøpt en del deler idag på tess OSV .. blir litt skruing i morga, både på nye oljesystemet og på eksosanlegg .. kommer flere bilder da ! :)

skal også filme første oppstart og prøvetur ( om den holder så langt ) :P .. hehe ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...