Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei, har ikke fått løyst noen av problema enda .. skulle egentli skru mer igår å se på det, men ble så oppgidd at jeg helder drakk meg full :P ..

skal skru mer i morgen å se om jeg finner feilen :)

Skrevet

har sittet og fulgt med på tråden din her.det ser fint og ryddig ut hele jobben du har gjort...får håpe det kun er en bagatel da...

Skrevet
har sittet og fulgt med på tråden din her.det ser fint og ryddig ut hele jobben du har gjort...får håpe det kun er en bagatel da...

takk for den du :)

ja, jeg håper også at de bare er en bagatell :) .. satser på det ;)

Skrevet

Høyres veldi ut som samme problemet eg fekk, da vart det knekt ventil og hull i stempel...er kjapt å fikse om man har reserve deler, eineste bakdel er ny topp pkn og muligens litt fiksing av cylinder vegger...

MEN er jo ikkje sikkert det er det som har skjedd her da, håper virkli ikkje det siden eg liker arbeidet ditt :)

Skrevet
Høyres veldi ut som samme problemet eg fekk, da vart det knekt ventil og hull i stempel...er kjapt å fikse om man har reserve deler, eineste bakdel er ny topp pkn og muligens litt fiksing av cylinder vegger...

MEN er jo ikkje sikkert det er det som har skjedd her da, håper virkli ikkje det siden eg liker arbeidet ditt :)

håper virkeli at det ikke er det som har skjedd her :P ..

skal begynne på demonteringa i morgen :)

Skrevet
Blitt klokere på problema?

Gleda mej veldig til video! :)

har desverre ikke det, har vert en del jobbing og kurs de siste dagene .. men i morgen skal jeg begynne med å ta av innsug og topp ;) .. noe jeg ikke kan si at jeg gleder meg til :/ .. menmen ..

Skrevet
Funnet problemet? :D

problemet er løyst nå ja :D .. skrudde i hele går .. tok av toppen og fant ut at på en eller annen merkelig måte så har en mutter klart å komme seg til stempel nr 3 .. mutteren var ganske most, men stempel og topp hadde bare noen få hakk :P .

så MLS toppakningen ble rensa og alt ble såtte på plass igjenn :)

bilen startet fint og alt er bra . :)

idag skal jeg ut og la motoren gå en stund og bli varm slik at jeg kan ettertighte toppen :)

men noen som vet om jeg skal vente til den blir kald igjenn før jeg etterteighter ? .. eller skal jeg ettertighte rett etter jeg har skrudd av motoren ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...