Andii2k7 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 åssen er det og bytte plugger når turboen står der? bytte plugger når turboen står der er ingen problem .. må bare bruke en vinkel på skralla
Andii2k7 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 men som sakt : idag skal jeg ut og la motoren gå en stund og bli varm slik at jeg kan ettertighte toppen men noen som vet om jeg skal vente til den blir kald igjenn før jeg etter teighter ? .. eller skal jeg ettertighte rett etter jeg har skrudd av motoren ? takker og bukker for svar
gt325 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 var gott at bilen fungere nå da..og at det ikke var blit noen størreskader.. lykke til vidre,jeg får vell snart tenke på og bygge turbo jeg og nå da
Melkvik Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 men som sakt : idag skal jeg ut og la motoren gå en stund og bli varm slik at jeg kan ettertighte toppen men noen som vet om jeg skal vente til den blir kald igjenn før jeg etter teighter ? .. eller skal jeg ettertighte rett etter jeg har skrudd av motoren ? takker og bukker for svar Skal vel la tighte til med moment første gang, så vente 15 min, så tighte til med moment igjen, og så varmkjøring i 30 min, for så å tighte til igjen med moment;) Husker ikke riktig moment du skal bruke men....
E36Cab1 Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Minte meg litt om "The Sandpeople" fra Star Wars Anyhow,bra du har funne feilen. Kun lås seg mellom topp&stempel? Har den truffet en ventil er det ikkje sikkert at du ser at den er bøygd med det blotte øye. Ville ha sjekke dette med vakuum eller væske før eg monterte toppen igjen,better safe than sorry...
Andii2k7 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 bilen er nå kjøreklar .. men clutchpedalen er helt løs ? .. hva skjer ? absolutt ingen motstand i den .. noen som vet hva som er gale ?
ingolfen Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 fyll på bremseveske;=) å luft systemet:) kløytspumpa eller ka d heite er på samme system som bremsene...
Andii2k7 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 fyll på bremseveske;=) å luft systemet:) kløytspumpa eller ka d heite er på samme system som bremsene... tenkte ej skulle prøve de ja .. trur clutchcylinderen henge elns .. vekje ..
Andii2k7 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Eksosanlegget ferdig. Bygget av 909Motorsport
Andii2k7 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Herlig! takktakk .. kommer flere bilder og film senere
Andii2k7 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 bilen gåååår :D .. clutchen fikset seg selv .. alt jeg gjorde var å fylle på ekstra mye clutchveske .. å pompa på clutch og bremse i strekk i ca en halv time .. så va alt i orden skal filme kjøretur i morgen når det er fint vær og lyst ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå