Andii2k7 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Bilen ser bra ut den kor masse lader du no, går bilen reint på heile registeret ? lader 0,5 .. bilen går rent og pent på hele registere når jeg gir på .. men om jeg ligger på ca -0,2 i ladetrykk så fjusker den littegrande .. men er ikke så gale .. fjusker og hoster litt når den er kald også har en bitteliten tendens til å fjuske å hoste litt av å til .. men er ellers storfornøyd
Andii2k7 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 nå er det bare en film som mangler så ut som en grei bil du hadde der !!! merker æ blir gira for å ned å skru på min e30 takker film kommer, men idag ble hardy koblinga mi mye verre .. tør ikke å kjøre mer med bilen nå før jeg for skifta den .. håper koed klarer å sende delene kjapt ! .. janei bare å begynne
Andii2k7 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Blitt kvitt barnesjukdommene du har vært plaga med nå da? joda, alt utenom opphenget på mellomakslingen ..
E30 Andreas Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 bør ikke bruke en hardyskive som ikke er i gummi da? så slipper du å rive i filler en till? en i alu fks? Mvh Andreas
Andii2k7 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 bør ikke bruke en hardyskive som ikke er i gummi da? så slipper du å rive i filler en till? en i alu fks? Mvh Andreas joda, hadde jeg visst om atte dette fantes så .. hvor får man kjøpt det da ?
Andii2k7 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Fått skifta koblinga no eller? nope .. pakken kom til ålesund idag kl 09.17 .. so håpe den kommer til hareid iløpet av dagen .. men tviler .. om den ikke kommer idag så får jeg ikke henta den før lørdag :S .. regner med at spar butikken er stengt i morgen ? .. menmen .. får se gler meg til å se bilen med sorte lykter og sort grill
Andii2k7 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 som forventa så får jeg ikke delene før lørdag.. men frykter at det er koblinga helt framme på drivakslingen som er gåen, å ikke den midt opp under .. så kan hende jeg må bestille denne .. aner ikke ennå .. må få bilen opp i lufta ..
Andii2k7 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 noen som vet hvor man kan skaffe en ALU Hardy Skive ( hardy plate ) ? .. eller en forsterket en ?
vrossi46 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 trukje du ska gå for alu akkurat.. blir litt for hardt.. mn du får no kjøpt gruppe A hardy kobling.. mn ekje sikker på kor.
KalMar Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 tenker du smilte god når du fikk kjørt deg en tur før den gummi koblinga de sa nei... det så tøft når det poffer, å veser å står i under der når en kjører turbo bil uanset om det er slapt eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå