Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilen ser bra ut den :) kor masse lader du no, går bilen reint på heile registeret ?

lader 0,5 .. bilen går rent og pent på hele registere når jeg gir på :P ..

men om jeg ligger på ca -0,2 i ladetrykk så fjusker den littegrande :) .. men er ikke så gale .. fjusker og hoster litt når den er kald også :P

har en bitteliten tendens til å fjuske å hoste litt av å til .. men er ellers storfornøyd :D

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nå er det bare en film som mangler :lol:

så ut som en grei bil du hadde der !!!

merker æ blir gira for å ned å skru på min e30 :D

takker :)

film kommer, men idag ble hardy koblinga mi mye verre .. tør ikke å kjøre mer med bilen nå før jeg for skifta den .. håper koed klarer å sende delene kjapt ! ..

janei bare å begynne :)

Skrevet
bør ikke bruke en hardyskive som ikke er i gummi da? så slipper du å rive i filler en till? :D

en i alu fks? :P

Mvh Andreas

joda, hadde jeg visst om atte dette fantes så :P ..

hvor får man kjøpt det da ?

Skrevet
Fått skifta koblinga no eller? :)

nope .. pakken kom til ålesund idag kl 09.17 .. so håpe den kommer til hareid iløpet av dagen .. men tviler .. om den ikke kommer idag så får jeg ikke henta den før lørdag :S .. regner med at spar butikken er stengt i morgen ? .. menmen .. får se :)

gler meg til å se bilen med sorte lykter og sort grill :D

Skrevet

som forventa så får jeg ikke delene før lørdag.. men frykter at det er koblinga helt framme på drivakslingen som er gåen, å ikke den midt opp under .. så kan hende jeg må bestille denne .. aner ikke ennå .. må få bilen opp i lufta :P ..

Skrevet

trukje du ska gå for alu akkurat.. blir litt for hardt..

mn du får no kjøpt gruppe A hardy kobling.. mn ekje sikker på kor.

Skrevet

tenker du smilte god når du fikk kjørt deg en tur før den gummi koblinga de sa nei...

det så tøft når det poffer, å veser å står i under der når en kjører turbo bil uanset om det er slapt eller ikke :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...