Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du e klar for veien igjen ja.. ej he akkurat fått taki ny topp venta på ny kamaksel håpe ej fe den i morga.. Savna sårt å kjøre e30 turbo igjen....

Kor høgt du skal stille turbotrykke ditt då??

Skrevet
Du e klar for veien igjen ja.. ej he akkurat fått taki ny topp venta på ny kamaksel håpe ej fe den i morga.. Savna sårt å kjøre e30 turbo igjen....

Kor høgt du skal stille turbotrykke ditt då??

joda, klar so langt det går :) .. men må skifte clutch :S .. den jeg har har begynt å tulle litt :P .. så nå blir det å bestille seg Sachs Race Sinter koblingsnav og Sachs Race Trykkplate :) .. må nokk vente litt til jeg får lønn før jeg bestiller da siden dette ikke er det billigste :P ..

jeg skal ikke stille noe på turbotrykket før jeg har fått skifta clutchen :) .. kjører nå på 0,5 bar :)

Skrevet
Ja. Rette opp helt nøyaktig slik at det ikke er kast når du dreier. Er det kast når du dreier, er det kast når du får det på bilen igjen, og det er ikke bra.

ja, men har en kompiss som er en kløpper på dreiebenken ;) .. noen som vet hvor mye man skal dreie ? .. optimal vekt ? ..

Skrevet
Husk å ikke ta for mye om du skal gjøre det!!

Du mister enormt med bunndrag når man gjør det!

ok, janei er fortsatt usikker på om jeg skal gjøre det i de hele tatt :) .. har ikke så mye bunndrag fra før av så :P

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Du får neppe noe hallejula effekt. Jeg byttet ifra M50 svinghjul som er 13-14kg til et M20 hjul som er 7-8, og jeg kan ikke si at jeg merket så veldig mye. Jeg byttet mest fordi det er enklere å få tak i skikkelig clutch til M20 svinghjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...