Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 tok litt nye bilder av bilen .. sett luftmassemåleren på sugesiden du! altså, filter-måler-turbo. det blir myye bedre. DET FUNKE IKKE NOE PÅ MIN IHVERFALL..!! min tok kvelden om litt. tåler ikke trykke. vent å se. hehe. men på m50/52 sikkert fler, den måleren der må igjenn stå på trykk side. rart men sant. går også helt rart viss den er på SUGE side. slik jeg har forstått det så funker det på trykkside med noen og funker på sugeside med andre .. hehe
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 hvor mye måtte du ut med for sinter clutch pakka di? 5000
lassebass6 Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Liten update begynner å bli ferdi nå kor hentar du olje turen?
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Tipper oljetrykks bryter... olje turen har jeg henta fra oljetrykks bryter ( føler ) ja .. skrudde ut føleren og skrudde i ett "slange uttak" og satte på en "stjernedeler" og koblet på oljetrykks måler og tur til turbo osv .. funker som fjell
|Ole| Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 foresten, kor du fekk tak i stjerne deler som passer?
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 foresten, kor du fekk tak i stjerne deler som passer? fikk tak i alle slike deler på TESS og Odim
BMW327 Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 tok litt nye bilder av bilen .. sett luftmassemåleren på sugesiden du! altså, filter-måler-turbo. det blir myye bedre. DET FUNKE IKKE NOE PÅ MIN IHVERFALL..!! min tok kvelden om litt. tåler ikke trykke. vent å se. hehe. men på m50/52 sikkert fler, den måleren der må igjenn stå på trykk side. rart men sant. går også helt rart viss den er på SUGE side. slik jeg har forstått det så funker det på trykkside med noen og funker på sugeside med andre .. hehe jaja. sånn som jeg har hørt å gjort. på m20 motorer skal luftmassemåleren på sugesiden. på m50,m52 o.s.v skal den helst stå på trykkside. sånn at alt med bensin o.s.v blir rett justert. å da om det er montert chip, bensintrykkregulator o.s.v. det er jo et spjeld på m20 sin. den får hjuling å står åpen hele tiden. ikke så bra!
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 janei eneste problemet jeg har med bilen nå er at når jeg gir på så "kommer" den som faen og går som ett helvette igjennom hele registeret oppover imens andre ganger så bare sier det poff og pang i eksosanlegget og den kommer ikke .. hehe ..
|Ole| Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 foresten, kor du fekk tak i stjerne deler som passer? fikk tak i alle slike deler på TESS og Odim Tenkte meg det Er der eg og skaffer slikt men hadde vert kjekt å fått slikt på internett og, ofte billegere
AlpinweissE36 Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 jeg må virkelig gjøre som de fleste andre her og virkelig ta av meg hatten og bøye meg i støvet! makan til pågangsmot og vilje som står bak dette her! lest samtlige poster på tråden din og gir meg ende over! jaggu har du hatt uflaks! håper snart du får orden på bilen, så du ENDELIG får kjørt litt med den! flott bil forresten! hehe. men som dem sier: ingen seier uten nederlag! stå på! -rich;)
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 foresten, kor du fekk tak i stjerne deler som passer? fikk tak i alle slike deler på TESS og Odim Tenkte meg det Er der eg og skaffer slikt men hadde vert kjekt å fått slikt på internett og, ofte billegere hehe .. janei jeg har en GOD DEL avslag der igjennom jobben så .. prisene hoss tess er ganske så lave hos meg
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 jeg må virkelig gjøre som de fleste andre her og virkelig ta av meg hatten og bøye meg i støvet! makan til pågangsmot og vilje som står bak dette her! lest samtlige poster på tråden din og gir meg ende over! jaggu har du hatt uflaks! håper snart du får orden på bilen, så du ENDELIG får kjørt litt med den! flott bil forresten! hehe. men som dem sier: ingen seier uten nederlag! stå på! -rich;) takker og bukker du .. janei jeg har hatt en del uflaks, men det ser ut som at uflaksen har roet seg litt nå .. bilen er i orden nå, bare at den ikke går heeeeeelt som den skal .. men har jo vert ute å leika meg noen ganger .. prøver å få taki ett video kamera også og kansje fått filma litt .. har fått taki ett da men han er på ferie .. orker ikke å kjøpe noe .. stå på skal jeg .. hehe
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 sintern har jeg ikke fått på ennå .. skal prøve å få den på snart .. men jeg kjøpte 6punkts clutch for å få litt å "slure" på .. den 4punkts er tydelivis bare som en "av/på" knapp har jeg hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå