Andii2k7 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 aaah .. janei fant egentlig ut det MEN, da blir der verende igjenn 8? hull i bagasjelokket da :S .. så tror det enkleste er å få taki et annet bagasjelokk uten vinge som jeg kan sette på vingen og lakkere opp igjenn hele sulamitten .. takker
plumbo79 Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Wow! leste gjennom tråden å må si du har et enormt pågangsmot
Andii2k7 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Wow! leste gjennom tråden å må si du har et enormt pågangsmot takker .. imponert over at folk gidder å lese igjennom alle sidene jeg
plumbo79 Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Det er interesant lesning med slike snikoppsett, hvor mye har du brukt forresten?
Andii2k7 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 neie .. har lagt nokk penger i motoren for å si de slik .. hehe .. noen akkurat sum vet ikke jeg .. men ca dobbelt så mye som jeg hadde planlagt og litt til .. blir ALLTID mye mer penger enn man tror
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Har også lest gjennom hele tråden din nå, meget bra bygget. Men mener du burde beholde M-tech I vingen der, M3-vinge passer sjeldent på biler uten bredding og M3-styling.
|Ole| Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Har også lest gjennom hele tråden din nå, meget bra bygget. Men mener du burde beholde M-tech I vingen der, M3-vinge passer sjeldent på biler uten bredding og M3-styling. Bilen til jørgenfastbmw er eit levende bevis på att det er gromt med M3 vinge MEN den må vere med den berømte gummi flippen...
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Kommer helt ann på mener da jeg, men bilen til jørgenfastbmw er genial, det skal jeg si meg enig i. Kommer helt ann på fargen, felgene og looken ellers.
Zibiri Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Hmm ser ut som et bra prosjekt dette Har du satt på plass alt selv eller, hvor har du lært alt du kan om turbo. Noen sider eller bøker eller hvor ? Mvh en ung padawan som vil lære mer
Andii2k7 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 Hmm ser ut som et bra prosjekt dette Har du satt på plass alt selv eller, hvor har du lært alt du kan om turbo. Noen sider eller bøker eller hvor ? Mvh en ung padawan som vil lære mer alt er såtte på plass selv ja .. alt er egentlig selv lært .. men har fått hjelp med en god kompiss av meg som har veldig mye peilig på bmw generelt når jeg har møtt problemer .. men man lærer egentlig fortest av å bare sette i gang å skru .. har også fått en go del hjelp her på bimmers .. så vil ambefale å legge ut prosjekt om du har planer om å starte på et
Andii2k7 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 har btw ikke vert her på en stund pga mye jobb osv .. men i morgen blir det datasprut montering ! .. gleder meg ! .. skal pøse på med bilder osv .. har også montert nye baklykter .. skal ta bilde av dem også ..
|Ole| Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Ahh, gleder meg til update her...Alltid morro å sjå kor lett du tar ting
Zibiri Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Mm verdt og føge med her ja, faktisk en mulighet til og lære noe også Kan du ikke legge ut en video av bilen på veien da? Om det ikke allerede finnes
Andii2k7 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Ahh, gleder meg til update her...Alltid morro å sjå kor lett du tar ting takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå