MotorViagra Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Den får ikke nok bensin.. Husk at dette sprutet er tidligere mappet med 525cc dyser, og du kjører vel 315 om jeg ikke husker feil.. Er klart den dauer ut da. Gå inn i fuel mappen og juster opp
Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Hadde eg hatt råd skulle eg kjøpt den av deg men som du kanskje har fått med deg har eg begynt på eit nytt prosjekt og har planer om å fullføre den før eg kjøpe nokke nytt... forstår det ..
Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Den får ikke nok bensin.. Husk at dette sprutet er tidligere mappet med 525cc dyser, og du kjører vel 315 om jeg ikke husker feil..Er klart den dauer ut da. Gå inn i fuel mappen og juster opp kan hende det ! .. men er ikke det litt rart at den feiltender også da ? .. kan du fortelle meg hvordan jeg gjør det da ? .. jeg har kobla opp en pc mot dataspruten å sett .. men alt der er jo i millisekund og bar basert .. og jeg aner ikke hvordan man gjør det ..
MotorViagra Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Den får ikke nok bensin.. Husk at dette sprutet er tidligere mappet med 525cc dyser, og du kjører vel 315 om jeg ikke husker feil..Er klart den dauer ut da. Gå inn i fuel mappen og juster opp kan hende det ! .. men er ikke det litt rart at den feiltender også da ? .. kan du fortelle meg hvordan jeg gjør det da ? .. jeg har kobla opp en pc mot dataspruten å sett .. men alt der er jo i millisekund og bar basert .. og jeg aner ikke hvordan man gjør det .. Det gjorde min og, jeg fikk ferdig koblet sprut til min "satt opp for mitt bruk" slik at det bare var å starte etter tenningen var stilt i 0. Men den fikk alt for mye eller for lite husker ikke. Men jeg fikk hjelp av ekspert (han som solgte meg dette) på dette. Smalt i eksosen å daua. Jeg kan ikke hjelpe deg over her desverre.. Er jo ikke værre en å sende den bort, den må jo mappes uansett. Så ser ikke helt problemet. Send den bort til mapping og så er bilen klar. Få det ordentlig med en gang. Kan ikke gi opp pga dette Kan jo tenke deg selv, med 315 dyser så regner du med at den skal gå når den tildigere er grovmappet med 525 dyser det går ikke. Dvs at den mangler ca 40% bensin i forhold til det den skal ha. Da hadde jo biler gått på¨luft å kjærlighet da vis det hadde vært så enkelt. Så din motor har nesten ikke bensin i det hele tatt derfor feiltenner den og dauer som du sier. Eller så kan du ta den enkle veien, kjøp større dyser. Da starter den nok, men fortsatt må den mappes for å få alt 100%
Andii2k7 Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 aha .. janei er 340cc dyser som står på min nå .. men du har nokk ett poeng ja ! .. har ikke råd til å sende den bort til mapping nå .. har akkurat kjøpt leilighet så .. er ganske så knapt med penger for tiden, og trenger penger til å pusse opp .. er derfor jeg har bestemt meg for å selge ...
E30 Andreas Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 du kjøpte sprutet av integrale8v / ELS Tuning ikkesant? han kjøpte jeg sprut av også, og jeg hadde en haug med spørsmål. og han var veldig behjelpelig og svarte meg alltid gode svar, har du hørt med han om hva som kan være galt? han har sikkert en formening? Mvh Andreas
MotorViagra Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Du kan jo prøve å stille opp besintrykke betraktlig får å se om det hjelper. Har kansje 3 bar nå? prøv høyere. Eller kjøp nye dyser som ikke koster så mye, er nok enklere å få solgt en bil som starter å går. Som igjen bare trenger å mappes
E30 Andreas Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 du kjøpte sprutet av integrale8v / ELS Tuning ikkesant? han kjøpte jeg sprut av også, og jeg hadde en haug med spørsmål. og han var veldig behjelpelig og svarte meg alltid gode svar, har du hørt med han om hva som kan være galt? han har sikkert en formening? Mvh Andreas
MotorViagra Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Han her kjøpte spurt av Til-Til her inne som igjen kjøpte dette av integrale8v / ELS Tuning. Ja kontakt han, men vis man ikke skjønner at bilen ikke går med disse dysene når dette er grovmappet med 525cc i stedenfor disse 340cc som han har så kommer man ikke langt. Trenger ikke rakettforsker for å skjønne dette integrale8v / ELS Tuning Kan helt sikkert hjelpe deg litt på veien vis det skulle være andre problemer. Han som fiksa mitt og Utrolig kar som har greie på dette!
Andii2k7 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 takker og bukker for all hjelp folkens ! men lurer på en ting .. dysene som står på nå er høgohms .. va skjer om jeg setter på lav ohms ? ..
Andii2k7 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 for etter slik som jeg har forstått det sto det 550cc dyser på bilen som hadde dette sprutet før .. så da kan jo vell jeg bare sette på noen 550cc dyser og teste ? .. men jeg har på hand noen 550cc dyser som er her i området .. men dem er lavohms isteden for høgohms som står på bilen nå .. hva skjer om jeg putter lavohms på ? .. finner sprutet ut av dette automatisk eller noe sånt ?
MotorViagra Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 for etter slik som jeg har forstått det sto det 550cc dyser på bilen som hadde dette sprutet før .. så da kan jo vell jeg bare sette på noen 550cc dyser og teste ? .. men jeg har på hand noen 550cc dyser som er her i området .. men dem er lavohms isteden for høgohms som står på bilen nå .. hva skjer om jeg putter lavohms på ? .. finner sprutet ut av dette automatisk eller noe sånt ? Det stod ikke i 550cc dyser fra før på dette. Men 525cc som jeg har skrivd en del ganger. Han kjøpte de av meg så det veit jeg. Disse var også høy ohm Når det gjelder høy ohm og lav ohm, så veit jeg ikke om haltech klarer begge 2 eller om du må ha noe ekstra. Men det er det sikkert noen andres som veit som har litt peiling på haltech. Mulig det er bare å forandre i setupen. Den finner nok ikke dette ut selv...
Andii2k7 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 for etter slik som jeg har forstått det sto det 550cc dyser på bilen som hadde dette sprutet før .. så da kan jo vell jeg bare sette på noen 550cc dyser og teste ? .. men jeg har på hand noen 550cc dyser som er her i området .. men dem er lavohms isteden for høgohms som står på bilen nå .. hva skjer om jeg putter lavohms på ? .. finner sprutet ut av dette automatisk eller noe sånt ? Det stod ikke i 550cc dyser fra før på dette. Men 525cc som jeg har skrivd en del ganger. Han kjøpte de av meg så det veit jeg. Disse var også høy ohm Når det gjelder høy ohm og lav ohm, så veit jeg ikke om haltech klarer begge 2 eller om du må ha noe ekstra. Men det er det sikkert noen andres som veit som har litt peiling på haltech. Mulig det er bare å forandre i setupen. Den finner nok ikke dette ut selv... okey, han jeg kjøpte det med sa 550cc .. menmen .. siden han kjøpte dem av deg regner jeg med at du har rett okok .. takker og bukker for hjelp ! .. skal se hva jeg får til
E30 Andreas Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 jeg har fått streng beskjed av flere om å IKKE bruke lav ohms dyser på haltech. så hold deg unna det men som sagt, kontakt han så blir det nok greie på det Mvh Andreas
Bmw325turbo Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 jeg har fått streng beskjed av flere om å IKKE bruke lav ohms dyser på haltech. så hold deg unna det men som sagt, kontakt han så blir det nok greie på det Mvh Andreas Hadde haltech før med lav ohms dyser fungerte fint her ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå