Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  E30 Andreas skrev:
  Andii2k7 skrev:
  E30 Andreas skrev:
det er bra :) hvordan virker bilen ellers? starter og går fint på tomgang eller? hvordan drar den oppåver på registeret? napper det noe liksom?

lurer bare på hvordan det chip og dyse opsettet virker? ;)

Mvh Andreas

jeg kjører på med datasprut nå .. det fungerer bedre enn turbochip ..

starter og går fint på tomgang ( litt ruskete når den er iskald ) .. napper 1 gang i begyndelsen på registeret når jeg gir på .. men ellers helt topp hele veien .. men har ikke tørt å gi den fullt ut til turtallsperra enda :P ..

men dataspruten jeg kjører med nå er bare grunnmappet til min bil .. kan hende det er derfor den napper den ene gangen når jeg gir på .. :)

herregud ja selvfølgelig kjører du datasprut :P veit da egenltig det, :? var jo jeg som sa at du må kalibrere tps å sånn, haha

gjelder å følge med på hva man skriver kansje? :P

var det e6k eller e6x eller s?

mvh Andreas

heheh :P ..

det er E6S :)

Skrevet

Dette prosjektet så jo låvende ut !

har lest igjennom fra side 1, og må få legge til at du gir ikke opp så lett !

må jo regne med litt fram og tilbake og bytting osv når det er turbobygg men du har jo hatt maks uflaks når det har gjeldt alt !

kommer til å følge med her, vil se film :) .

Lykke til videre med prosjektet !

Skrevet

blir alltid imponert av folk som leser igjennom fra side 1 ! :P ..

takker og bukker :)

jaa, har hatt en del uflaks :P .. menmen ..

bra du kommer til å følge med da ! :) .. alltid like gøy med kommentarer, tips, o.l :)

film skal det bli !

henta ny reg reim sett idag :) .. skal skifte den på søndag tenkte jeg .. men er fortsatt minus grader ute og mye is her og der .. så blir nokk ikke film helt enda ;)

Skrevet

Anbefaler deg å sende inn bilen til mapping. Det skjønner du vel sikkert selv.

Hvis bilen bare er grovmappa så kan du ikke regne med at den går helt 100%.

Skrevet

sikler fælt på turbo selv, så har jeg en m50 som står til disp til et eventuelt turbobygg ! så har jeg også en 2,8 liter jeg kan bruke deler fra, så når jeg har fått bygget ferdig bilen så får man se om pengene strekker til å begynne på motoren :D

lykke til videre da ! :)

Skrevet

OLEZZ : jaa, skjønner det :P .. blir vell etterhvert .. men koster jo en del .. så må spare ! :P .. hehe .. kan hende jeg selger bilen grovmappet .. vet ikke enda ..

Skrevet
  Andii2k7 skrev:
OLEZZ : jaa, skjønner det :P .. blir vell etterhvert .. men koster jo en del .. så må spare ! :P .. hehe .. kan hende jeg selger bilen grovmappet .. vet ikke enda ..

Pm meg om du skal selge :) Er muligens interisert, om ikkje veit eg om folk som leiter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...