furis81 Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 link til ny film?? eller har du kun endre topic??
furis81 Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 hehe.. gløy det.. ej hengde mej sånn opp i topic`en.. men skal ikej du filme en sikkelig film snart?? tett før ej tok mej ei ronde med min sin i dag Men ej bør væl lakkere den før ej teke den ut igjen..
Lelarthbmw325 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Har naa sittet forran pc'n halve dagen og lest gjennom det dere har skrevet. som alle andre... digger paagangsmotet ditt min forste bil var en orginal 86 mod bmw e30 325i med sports interior (ratt og seter). savner den bilen. solgte den til en fyr i naerheten av aalesund. han hadde klart og tre den inn i et autovern i fylla. angrer paa salget. jeg la merke til at batteriet satt forran for du starta aa bygge... er det jeg som er feil informert? saa vidt jeg veit saa har 325 batteri i bagasjerummet. (har tatt feil for) hehe Liker bilen din. gaar bra naa men naa har du vell snart brukt nokk penger paa motor? hehe paa tide med litt karroseri pussing etter vert kansje Lykke til Mvh fra Honefoss
Andii2k7 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 likte lyden ganske godt må filme mere takker ! .. mer film blir det ! .. har bere ikke vert vær til det enda .. er bare vått og faen på veien .. og da gjør ikke bilen annet enn å spinne
Andii2k7 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 link til ny film?? eller har du kun endre topic?? topicen der er gammel .. er fortsatt ingen ny film .. bare den gamle .. har ikke vært forhold til den nye filmen enda .. bare vått og faen
Andii2k7 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Har naa sittet forran pc'n halve dagen og lest gjennom det dere har skrevet. som alle andre... digger paagangsmotet ditt min forste bil var en orginal 86 mod bmw e30 325i med sports interior (ratt og seter). savner den bilen. solgte den til en fyr i naerheten av aalesund. han hadde klart og tre den inn i et autovern i fylla. angrer paa salget. jeg la merke til at batteriet satt forran for du starta aa bygge... er det jeg som er feil informert? saa vidt jeg veit saa har 325 batteri i bagasjerummet. (har tatt feil for) hehe Liker bilen din. gaar bra naa men naa har du vell snart brukt nokk penger paa motor? hehe paa tide med litt karroseri pussing etter vert kansje Lykke til Mvh fra Honefoss blir fortsatt VELDIG imponert av folk som gidder å lese igjennom hele tråden .. hehe forstår at du angrer på det salget ja ! .. hehe .. batteriet mitt stod framme ja .. gjør vell det orginalt på E30 om jeg ikke tar feil .. men min bil er orginalt en 320 å ikke 325 .. har brukt en del penger på motor ja .. men ikke nåkk ! .. er aldri fornøyd .. om det ikke blir salg så skal jeg plukke fra hverandre hele bilen å ta ut motor å ta alt som heter rust ( selv om der er ganske lite ) å bygge med smidd innmat å hele pakka .. satser på 600hk ivertfall da .. men jeg vet ikke ennå ..
Andii2k7 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 hehe.. gløy det.. ej hengde mej sånn opp i topic`en.. men skal ikej du filme en sikkelig film snart?? tett før ej tok mej ei ronde med min sin i dag Men ej bør væl lakkere den før ej teke den ut igjen.. hehe .. janei topicen stemme ikkje heilt .. jo, må bere vere heilt tørt på veien .. blir bere toll om det ikkje e det .. ja du må ta deg en runde med din å filme ! .. er interissert å se hvordan den går .. har såtte på i den før men vart egentlig ikke så veeeeeeldig imponert .. har du montert skikkelig datasprut å droppa tillegsdyser nå eller ?
furis81 Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 hehe.. gløy det.. ej hengde mej sånn opp i topic`en.. men skal ikej du filme en sikkelig film snart?? tett før ej tok mej ei ronde med min sin i dag Men ej bør væl lakkere den før ej teke den ut igjen.. hehe .. janei topicen stemme ikkje heilt .. jo, må bere vere heilt tørt på veien .. blir bere toll om det ikkje e det .. ja du må ta deg en runde med din å filme ! .. er interissert å se hvordan den går .. har såtte på i den før men vart egentlig ikke så veeeeeeldig imponert .. har du montert skikkelig datasprut å droppa tillegsdyser nå eller ? Nei det e samme greiene som står der... det va no tort på veiane tirsdag elle ronsdag.. hehe.. ja nei ej skulle hatt mej data sprut.. men det kosta no både tid å penge.. såg ikje du når ej kjørte me den på dragrace på mjølstaneset då??
Andii2k7 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 hehe.. gløy det.. ej hengde mej sånn opp i topic`en.. men skal ikej du filme en sikkelig film snart?? tett før ej tok mej ei ronde med min sin i dag Men ej bør væl lakkere den før ej teke den ut igjen.. hehe .. janei topicen stemme ikkje heilt .. jo, må bere vere heilt tørt på veien .. blir bere toll om det ikkje e det .. ja du må ta deg en runde med din å filme ! .. er interissert å se hvordan den går .. har såtte på i den før men vart egentlig ikke så veeeeeeldig imponert .. har du montert skikkelig datasprut å droppa tillegsdyser nå eller ? Nei det e samme greiene som står der... det va no tort på veiane tirsdag elle ronsdag.. hehe.. ja nei ej skulle hatt mej data sprut.. men det kosta no både tid å penge.. såg ikje du når ej kjørte me den på dragrace på mjølstaneset då?? aha .. hehe .. janei datasprut kosta tid å penge, men de e verdt det .. joda, fekk me mej det .. hadde lyst å vere me ej også .. men haddikje clutch til de då ..
Lelarthbmw325 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Har naa sittet forran pc'n halve dagen og lest gjennom det dere har skrevet. som alle andre... digger paagangsmotet ditt min forste bil var en orginal 86 mod bmw e30 325i med sports interior (ratt og seter). savner den bilen. solgte den til en fyr i naerheten av aalesund. han hadde klart og tre den inn i et autovern i fylla. angrer paa salget. jeg la merke til at batteriet satt forran for du starta aa bygge... er det jeg som er feil informert? saa vidt jeg veit saa har 325 batteri i bagasjerummet. (har tatt feil for) hehe Liker bilen din. gaar bra naa men naa har du vell snart brukt nokk penger paa motor? hehe paa tide med litt karroseri pussing etter vert kansje Lykke til Mvh fra Honefoss blir fortsatt VELDIG imponert av folk som gidder å lese igjennom hele tråden .. hehe forstår at du angrer på det salget ja ! .. hehe .. batteriet mitt stod framme ja .. gjør vell det orginalt på E30 om jeg ikke tar feil .. men min bil er orginalt en 320 å ikke 325 .. har brukt en del penger på motor ja .. men ikke nåkk ! .. er aldri fornøyd .. om det ikke blir salg så skal jeg plukke fra hverandre hele bilen å ta ut motor å ta alt som heter rust ( selv om der er ganske lite ) å bygge med smidd innmat å hele pakka .. satser på 600hk ivertfall da .. men jeg vet ikke ennå .. Jo stemmer det at batteriet sitter forran, men ikke i 325. da er den bak. men det er ikke viktig hehe Skal bli morro aa se flere filmer aa bilder av bilen din. er en motivasjons skilde aa lese og se hva du faar til med saa lite erfaring. faar en til aa tru at det er mulig for alle som vil aa faa det til men trur ikke alle vil saa mye som du hehe. imponert! Lykke til med motor og naar den tid kommer, full overhaling gleder meg Mvh fra honefoss
Andii2k7 Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 det kan hende det .. er ikke noe viktig nei flere filmer og bilder skal det bli .. skal montere ny kjølevifte framme og diverse diverse takker ! .. hehe .. nei har hatt mye vilje .. er jo ganske interissert i å skru bil generelt .. så er morro å bare skru å lære .. det er noe jeg vill anbefale til alle .. om du ikke kan det .. så bare sett igang å skru så lærer du ! takker og bukker ! .. janei om det ikke blir salg så har jeg store planer for bilen
KalMar Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Var fet film !! gjett om det ga mer smakk på å få mitt proskjekt ferdig !! Men er det sån at du kjører med 3mm MLS pakkning nå eller hvordan blei det.. husker at du sleitt "litt" med å få det tett.. Mvh
Kristian Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 blir fortsatt VELDIG imponert av folk som gidder å lese igjennom hele tråden .. hehe forstår at du angrer på det salget ja ! .. hehe .. batteriet mitt stod framme ja .. gjør vell det orginalt på E30 om jeg ikke tar feil .. men min bil er orginalt en 320 å ikke 325 .. har brukt en del penger på motor ja .. men ikke nåkk ! .. er aldri fornøyd .. om det ikke blir salg så skal jeg plukke fra hverandre hele bilen å ta ut motor å ta alt som heter rust ( selv om der er ganske lite ) å bygge med smidd innmat å hele pakka .. satser på 600hk ivertfall da .. men jeg vet ikke ennå .. hørest ut som en plan
Andii2k7 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Var fet film !! gjett om det ga mer smakk på å få mitt proskjekt ferdig !!Men er det sån at du kjører med 3mm MLS pakkning nå eller hvordan blei det.. husker at du sleitt "litt" med å få det tett.. Mvh syns det ble en middelmådig film jeg .. kommer bedre .. hehe ! .. forstår det ! jeg kjører med 3mm MLS pakning ja .. slet litt me å få den tett pga at jeg gjorde det feil .. men fikk til slutt en oppskrift om hvordan den skulle monteres .. så da fikk jeg det til !
KalMar Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Var fet film !! gjett om det ga mer smakk på å få mitt proskjekt ferdig !!Men er det sån at du kjører med 3mm MLS pakkning nå eller hvordan blei det.. husker at du sleitt "litt" med å få det tett.. Mvh syns det ble en middelmådig film jeg .. kommer bedre .. hehe ! .. forstår det ! jeg kjører med 3mm MLS pakning ja .. slet litt me å få den tett pga at jeg gjorde det feil .. men fikk til slutt en oppskrift om hvordan den skulle monteres .. så da fikk jeg det til ! Stemmer, det var sån det var. er en stund siden.. Selve filminga var vell kansje ikke det råeste, men man fikk jo et inntrykk av hvordan det gikk. Det var det som jeg syns var tøft!! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå