Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ..

njea .. vet ikke om den viser hvor godt den går .. var mye trafikk så fikk ikke gitt på skikkelig .. menmen .. kommer mer :) .. kansje i morgen ;)

• 1 month later...
  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei folkens ! .. jeg hadde såpass "flaks" i helgen igjenn at en av skruene på strammeren på register reima skrudde seg selv ut, reima hoppet av og da ballet problemene på seg .

har skrudd idag og nesten fått av toppen .. kommer kansje med bilder ..

tror ikke skadene er verre en att 4 eksosventiler er bøyd og register reima ødelagt :)

Skrevet

Syykt bra prosjekt!:) Lest igjennom alle sidene og er imponert over arbeidslysten din ! :applause:

Lykke til vidre og hadde ikkje stusset og kjøpt bilen din ;) om eg hadde hatt råa da :mrgreen:

Skrevet

Jeg blir like imponert hver gang noen leser igjennom hele tråden :P ..

Takker og bukker :) .

Idag skal jeg på Biltema etter jobb å kjøpe en ventilfjør tang, så skal jeg få skifta alle eksosventilene.

Har fått tak i ny lim til MLS toppakningen også . Så kan hende jeg får alt montert isammen igjenn idag :D

Skrevet

du burde ta ut innsugsventilene og sjekke at de er rette også.

Jeg røyk regreima på m20en min og det hørtes ut som noen stakk en pinne inn i vifta.... Skjønte ikke en dritt.

Tok opp motoren, hadde bøyd 2-3 eksos ventiler og ihvertfall en innsugsventil. og jeg knakk en vippearm også. JEg bytta vippearmene på alle de bøyde ventilene og...

Godt det ikke var e30en som havnet i elva da, nå ble jeg nervøs her

Skrevet

............nå er jeg trøtt... har "leste" gjennom hele tråden din.. utrolig kjipt at skruen løsna..

husk å sette den i fri når du starter den denne gangen da ;)

Skrevet

Rakett : er ingen merke i stempel eller på innsugsventilene, og de går opp og ned uten problem :) .. Men tenkte jeg skulle dobbelsjekke idag .. Hørdes ut som at noen stakk en pinne i vifta ja :P ..

Janei er usikker på den linken der med bil i elva, men det var ikke meg ivertfall :P

Skrevet

RoaldJ : hehe, janei forstår at du da er trøtt :P .. Å lese igjennom hele tar tid tror jeg :)

veldi kjipt var det med den skruen :P

Haha, jaaa .. Skal huske på det ;)

Skrevet

heldig du... ryke register reim er kjipt liksom, røyk en råde på m20b25, bare å kaste hele motoren med 885 topp.. bare grom kammen som var å ta vare på igjen. hehe hørtes ut som det lå en stein som ble kasta rundt inni motoren:P kjempe hull i blokka... pass på å stramme alle skruer heretter hehe

Skrevet

fortsatt selge bilen?:) bor i ålesund og er litt inntrisert. men er på sjøen for tida. så vist den ikkje e solgt når e kommer hjem så e vel en pontensiell kjøper ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...